luni, 30 septembrie 2024

FINAL DE SEPTEMBRIE

 BUCURIILE LUNII SEPTEMBRIE

 “A venit, a venit toamna….”. Da, a trecut si prima luna de toamna. O luna plina de multe bucurii:

-        Inceputul toamnei, dar si al lunii ne-a gasit pe meleaguri moldovene, dornici de plimbare, dar si de intalniri cu oameni minunati, cu suflet frumos.

-       interesati de a afla lucruri frumoase am vizitat fabrica de bere Csiki Sor, o experienta foarte placuta;


-     O mare bucurie la inceput de luna am avut-o in urma controlului pe care mama l-a facut la o luna de la operatia de disc, iar concluzia medicului a fost aceea ca totul este foarte bine, urmand sa revenim la control peste un an.

-        La inceputul de scolar, impreuna cu tinerii de la Centrul Educational, am reusit sa facem prima editie a “Buletinului Informativ”, buletin pentru care tinerii au primit numeroase laude.



-        Tot la inceput de an scolar, in cadrul parohiei s-a desfasurat actiunea “Ghiozdanul-Bucuria inceputului de an”


-        Absolvirea cursului de dezvoltare personala “Personaj principal sau figurant in viata ta”. Informatiile primite sunt multe si foarte interesante. Unele dintre ele le-am si pus in aplicare, iar rezultatele chiar le simt.

-        Am fost intr-o noua aventura impreuna cu Matei;


-        Am fost la Festivalul Vinului de la Valea Calugeasca;




-        In penultima zi a lunii, intr-o seara ploioasa, tinerii ortodocsi de la Centrul  Parohial au ascultat povestea alpinistului Zsolt Torok (unul dintre cei mai cunoscuti alpinisti romani la nivel modial) povestita de un domn din parohie, pasionat de tot ceea ce inseamna natura, dar mai ales de alpinism si care l-a cunoscut personal. 




-        Ne-am bucurat de ploaie, de temperaturi mai scazute;

-        Ne-am bucurat de parinti si socrii si i-am bucurat si pe ei vizitandu-i mai des.

-        Dar si de realizarile copiiilor nostri.

 

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

 

 

Niciun comentariu: