vineri, 27 septembrie 2024

Cazare la malul marii

 Arome 22-Eforie Sud

Si daca v-am povestit de locurile frumoase ale acestei tari, pe care am reusit sa le vizitam in concediu, de data aceasta va povestesc despre “Arome 22”, pensiunea la care am fost cazati in Eforie Sud. Asa cum v-am povestit si aici, Arome 22 nu este doar o pensiune, doar un loc de cazare si luat masa, este un loc unde te simti rasfatat, iar timpul trece intr-un mod foarte placut, un loc unde nu te poți plictisi.

Si, pentru ca proprietarii pun pe primul loc turistii, intr-un an de zile, s-au schimbat foarte multe si totul este mult mai frumos.

Anul trecut, in spatele zidului ce marca terminarea proprietatii, se vedea o constructie noua, insa nelocuita. Anul acesta am gasit acea cladire ca parte integranta a pensiunii. Este hotelul “Arome 22”, care are propria piscina sus pe cladire. De acolo privelistea este superba, după cum spuneau cei care au folosit-o. Noi nu am reușit să ajungem la ea, având în vedere vremea mohorâtă de care am avut parte.

Curtea este refacuta, insa mult mai frumoasa, cu mai multe spatii de relaxare si odihna.



 O curte frumoasa se afla si in fata hotelului, insa acolo am vazut si o cladire care arata putin cam trista. Sunt curioasa ce proiecte au pentru ea proprietarii.






Cand faci totul cu suflet si incerci sa multumesti pe cei care iti calca pragul se cunoaste. Aceeasi amambilitate am intalnit-o si anul acesta. Desi ne-am gandit destul de tarziu sa solicitam aceeasi camera de anul trecut, solicitarea s-a rezolvat. Am avut camera cu aceeasi priveliste, insa un etaj mai sus.

Vom reveni la Arome 22.

 

PS: asa cum spun de fiecare data, precizez si de data aceasta ca, postarile despre pensiunile sau hotelurile la care am fost cazati, reprezinta strict parerea mea, punctul meu de vedere si nu fac reclama la nici una dintre ele.

Pe de alta parte, atunci cand dorim cazare, cautam de fiecare data pareri ale turistilor. Acestea ne ajuta foarte mult si m-am gândit ca si eu pot ajuta la randul meu.

 

Niciun comentariu: