marți, 28 noiembrie 2023

SUNTEM MICI...DAR....

SI NOI PUTEM AJUTA

 Duminica, la parohia Sfantul Gheorghe Nou din Ploiesti, a avut loc parastasul parintelui Arsenie Boca. Doamnele din Comitetul bisericii care au asigurat organizarea parastasului, au cooptat si copiii de la Centrul Educational al Parohiei. Astfel, sambata copiii au pregatit cele 150 de pachete, iar duminica tot ei au asigurat buna servire a preparatelor pregatite cu multa dragoste.

Ca de fiecare data, si de data aceasta au adus uimire in privirea adultilor, desi, la inceput multi au fost foarte sceptici. Astfel, in timp ce supravegheam copiii, pentru ca totul sa se desfasoare foarte bine, am avut ocazia sa urmaresc si reactia celor de la masa. Pe unele fete se citea: “Cum? Pot ei sa faca asa ceva?😏” sau “Doamne, acum scapa farfuria cu ciorba😲” sau “Cat de priceputi sunt micutii😀".

Mi-a mers insa la suflet remarca unui domn din Consiliul parohial care a spus: “Priviti aceste micute minuni ce frumos lucreaza, cum se completeaza, cat de atenti sunt sa nu fie toti gramada intr-un loc, priviti cat sunt de delicati si cat de frumos se adreseaza. Este o placere sa ii privesti si sa fii servit de ei”.

Pentru ei a fost o mare provocare, iar bucuria de la final cand i-am imbratisat pe fiecare si le-am spus ca sunt mandra de ei aproape i-a coplesit. La fel ca si toate laudele si vorbele frumoase primite.

Bucuria mea a fost la fel de mare ca a lor pentru ca am putut dovedi inca o data cat de minunati sunt copiii si cate lucruri frumoase pot face atunci cand sunt provocati.

4 comentarii:

CARMEN spunea...

Impresionant! Felicitari copiilor, dar mai ales tie, pentru remarcabila îdrumare si rabdare!
Numai bine, Ioana draga! ❤️😘

copilarim spunea...

Minunat! Imi imaginez cat de bucurosi au fost. Cred ca a fost tare frumos!!
Imbratisari :*

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Carmen!❤️❤️. Îți mulțumesc și în numele lor, pentru că le voi arata comentariul tău.🤗

din casuta noastra spunea...

A fost minunat Rux!❤️❤️
Te îmbrățișez și eu.