marți, 14 noiembrie 2023

LASATA SECULUI

 LA SERVICIU

           La serviciu petrecem cea mai mare parte a zilei si incercam sa creem o atmosfera frumoasa, drept pentru care, ieri am stabilit impreuna cu colegii ca azi sa lasam sec.

          Dupa mai multe idei, meniul final a fost: pui la jar cu muraturi si o prajitura, fiecare contribuind cu cate ceva. Mie mi-a revenit partea de desert, pentru care am preparat o “ciufulita”.

 


          Masa a fost delicioasa, la fel si atmosfera.

Va doresc tuturor "Post binecuvantat", plin de bucurii, de ganduri si de fapte bune, de toate cele de folos spre mantuire!

7 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Post cu folos duhovnicesc!
Doamne ajuta!

copilarim spunea...

Multumim! :*

Apropo de puiul la jar - mi-am amintit de copilarie. Am mancat odata la tara, la cineva, cel mai bun pui la ceaun - cu mujdei de usturoi si cartofi prajiti. Era in anii 80...

Pupici!!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta!🙏🙏

Anonim spunea...

Va doresc un post binecuvântat

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana, când petrec oamenii împreună.
Prăjitura arată fabulos. Și știu cât de gustoase le faci. 🥰
Post binecuvântat!

din casuta noastra spunea...

La fel! Doamne ajuta!🙏

din casuta noastra spunea...

Ieri chiar ne-am simțit bine toți.
Prăjitură este o adaptare a mai multor rețete, pe care sper sa reușesc să o postez. Pentru că este simpla și gustoasă.
Și ție îți doresc la fel!🤗🤗