joi, 2 noiembrie 2023

FINAL DE OCTOMBRIE

 BUCURIILE LUNII OCTOMBRIE

 S-a mai incheiat o luna a anului – luna octombrie, o luna tot cu vreme de vara tarzie. Doar cateva zile ne-au adus aminte de anotimpul in care suntem. In luna octombrie ne-am bucurat pentru ca:

-        Am fost la Festivalul Carnatilor de Plescoi;

-        Am fost la Festivalul Vinului;

-        Am reusit, de-a lungul lunii, sa fac parastase pentru bunici, dar si parastasul pentru strabunici;

-        Am participat la hramul Sfintei Cuvioase Parascheva, la o parohie draga noua din Prahova;

-        Am participat la hramul Sfantului Dumitru, la o alta parohie din Prahova, unde mergem de obicei;

-        Am fost cu copiii de le Centrul Parohial la un seminar despre ciocolata la fabrica “Heidi”;

-        Am tricotat;

-        Am citit;

-        Am reusit sa ma alatur mai des prietenelor mele de pe Sarea Ortodoxiei. Intalnirea de fiecare data cu ele, la o cafeluta virtuala imi aduce in suflet multa pace si bucurie.

8 comentarii:

MNiko spunea...

Felicitări pentru toarte realizările lunii octombrie!
O lună noiembrie la fel de împlinită!

din casuta noastra spunea...

La fel iti doresc si tie Mniko!

copilarim spunea...

Bucurii care mai de care mai frumoase. Iti doresc ca noiembrie sa fie cel putin la fel de darnic ca si Octombrie. :*

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Rux! Si tie iti doresc la fel.😘😘

Daniela spunea...

Ați avut o lună octombrie plină de binecuvântări, Ioana!
Pe ultima puteam să o menționez și eu la bucuriile lunii. Într-adevăr și mie mi-a prins tare bine revenirea. Chiar dacă nu mai suntem așa multe fete ca altădată, ne leagă atât de multe amintiri!...
Domnul să îți dăruiască o lună noiembrie cu pace și bucurie!

din casuta noastra spunea...

Așa este Daniela! Este o atmosfera aparte, mă simt ca acasă. Abia aștept să prind un moment și să ajung la colțișor.
Și ție îți doresc un noiembrie plin de bucurii!🤗🤗

CARMEN spunea...

Ce fila frumoasa si plina ❤️🤗 ma bucur pentru tot ce ai reusit! Felicitari din inima 💕
Un Noiembrie cu sanatate si bucurii 🥰🤗😘

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos! La fel iti doresc si tie Carmen!😘😘