luni, 20 noiembrie 2023

PLIMBARE

 Duminică de noiembrie

Week-endul a început vineri, cu o călătorie la mănăstirea Dintru-un lemn, despre care v-am povestit aici, a continuat sâmbătă cu participarea la Sfânta Liturghie, drumul spre casa și sărbătorirea celor 28 de primăveri ale Denisei, prietena fiului nostru Mihai și s-a încheiat duminică cu participarea la Sfânta Liturghie și o plimbare prin parc. Daca in alte zone ale țării, duminică a nins ca în povești, la noi a fost o zi geroasa cu soare. Cu toate acestea, in parc era multa lume, mulți copii, bucurandu-se din plin de razele blânde ale acestuia. Și noi ne-am plimbat ronțăind floricele de porumb. 

A fost atât de frig, încât mi-au înghețat mâinile pe punguța de floricele. 

Tot plimbandu-ne pe lângă lac mi-am amintit că, atunci când eram copil și părinții mă trimiteau duminica la patinoarul din incinta parcului, eu preferam sa patinez pe gheata formata în albia acestuia, in ochiurile de apa ramase. Și asta, din mai multe motive: eram pe acolo doar două-trei persoane, astfel că puteam patina în liniște ascultând muzica de la patinoar, iar banii pentru bileul de intrare și pentru ceaiul cald ii economiseam și puteam sa cumpăr cărți.


Am admirat ultimele flori de anul acesta, care ne-au incantat cu frumoasele lor culori.





2 comentarii:

copilarim spunea...

Cand eram mica am patinat odata pe un lac inghetat - a fost fantastic... Ce vremuri (si ce ierni.. hihi)
Pupici cu drag !

din casuta noastra spunea...

E super sa patinezi pe lac. Eu mai patinam pe străduță din fata blocului. Așa este, erau ierni tare frumoase, pline de zăpadă. Acum mi se par foarte triste.
Pupici și ție!❤️❤️