miercuri, 8 noiembrie 2023

SA URMAM MAICII DOMNULUI (XVI)

 Pentru rugaciunile Sfintilor Arhangheli Mihail si Gavriil si ale tuturor puterilor ceresti, Doamne Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu, miluieste-ne pe noi pacatosii!

 GROAZA DE PACAT ESTE UN MARE INDEMN SPRE BINE

           Eu am fost foarte departe de pacat si n-am fost deloc patata de el, pentru ca Dumnezeu m-a scutit si m-a sfintit.

          Nu se cuvenea ca in mine sa fie nici umbra de pacat, pentru ca Dumnezeu ma facuse locas harurilor. Am cunoscut ceea ce voia sa spuna “a supara pe Dumnezeul Cel prea Bun” si de aceea n-am vrut sa fac nimic din ceea ce nu-i place voii Lui.

          Poate ca tu nu cunosti inca bine de tot, de ce ma numesc eu Scaparea pacatosilor. Tu crezi ca eu ma rog mereu ca sa nu se piarda nici cei ce nu vreau sa se lase da pacat. Te inseli, fiule, eu nu ma rog pentru aceia care urasc intoarcerea.

          Nu toti cei care imi zic mie: Doamna, Doamna, vor dobandi harul meu, ci numai aceia care au gand sa faca adevarata pocainta. Eu mai cu seama ma rog pentru ca slugile mele sa aiba frica de pacat, caci ajunsi asa, nu-I vor mai face.

          Cunoasterea pacatului este primul pas pentru ca sa ajungi sa-l urasti, ceea ce ar trebui sa faca toti oamenii. Cine ar putea crede ca un om ca acesta va mai avea indrazneala sa-L supere pe Dumnezeu si sa-L insulte cu pacatul?

          Daca Dumnezeu ar putea fi nimicit, aceasta s-ar petrece prin pacat, care i se impotriveste lui Dumnezeu si este cel mai mare rau, precum El este binele cel mai mare.

          Priveste ranile si moartea Fiului meu si vei vedea si pricepe rautatea pacatului.

          Ce-ti ramane oare dupa pacat,decat un suflet mort, o constiinta zbuciumata si de mori in pacat, o pedeapsa vesnica? Sa nu faci prietenie cu nici un pacat usor, pentru ca incet, incet, te va face sa cazi in pacate mai grele.

          Cati ar fi astazi feriti de iad, daca s-ar pazi de pacatele cele usoare! Fereste-te de cel mai mic pacat, precum te feresti din calea unui sarpe veninos. In vreme de ispita, gandeste-te la raul cel mare, care este pacatul si la urmarile lui, si te roaga fierbinte lui Dumnezeu ca sa te sprijineasca cu harul Sau, ca sa nu cazi.

          Fiule, de te necajeste ispita, alearga indata la mine. Eu te voi ajuta si-ti voi castiga de la Dumnezeu haruri pentru sufletul tau, pentru ca el sa nu sufere nici un rau si sa nu cazi.

          Fereste-te de toti cei care re ademenesc ca sa pacatuiesti, pentru ca ei sunt cei mai mari dusmani ai tai.

          Hotaraste-te, mai bine sa mori; decat sa-L superi chiar cat de putin pe Dumnezeul cel preabun si dulce.

          Urmeaza-ma pe mine!

 

(Viata, Urmarea si Psaltirea Maicii Domnului – Mama Noastra)

Niciun comentariu: