luni, 13 noiembrie 2023

ANIVERSARE

 O VIATA IMPREUNA……….33 DE ANI

       Sambata 11 noiembrie, cu 33 de ani in urma, intr-o zi cu soare, dar si cu zapada, eu si sotul meu, ne-am unit destinele prin Sfanta Taina a Casatoriei. Nu am putut serba momentul sambata pentru ca am avut program administrativ insa, aseara, am iesit la “intalnire”. Ne-am plimbat prin centrul orasului, prin magazine si ne-am oprit la micul bistro “Caffe Milano”. Un loc micut, placut, cu o atmosfera extraordinara.


          Am savurat un profiterol (amintindu-ne de prima noastra intalnire) asezonat cu cate o cafeluta fara cofeina si un pahar de bere fara alcool (sotul din motive de permis auto).



          Ne-am simtit minunat, timpul a trecut ca gandul. Am incheiat seara acasa, urmarind la Diva un film cu tema de Craciun.

8 comentarii:

Daniela spunea...

La mulți ani binecuvântați împreună, Ioana dragă! Să vă iubiți și să vă îngăduiți în continuare unul pe altul, astfel încât să urcați calea spre mântuire până la capăt!

Andreea Napirlica spunea...

La mulți ani buni și sănătoși înainte!
Bunul Dumnezeu sa va mângâie cu bucuriile copiilor și ale nepoților!

Yamyy, ce bine arata profiterolul🤗😘

florin spunea...

la mulți și binecuvântați ani împreună! Măicuța Domnului să vă poarte de grijă mereu

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Daniela! Și ție îți doresc la fel alaturi de soțul tău drag!❤️❤️

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta Andreea! Mulțumesc frumos! Așa să îți ajute și ție Dumnezeu!
Și a fost și delicios!😘
O zi frumoasa!❤️❤️

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Florin!
Maica Domnului sa ne poarte tuturor de grija!🤗

copilarim spunea...

La multi ani, frumosi si sanatosi!!!
Ce aniversare frumoasa 33 - este un numar plin de magie :)
Pupici

din casuta noastra spunea...

Așa este! Mulțumim frumos!❤️❤️