joi, 13 iulie 2023

MICII BUCATARI-TARTINE

 ACTIVITATILE CU COPIII

 Se simte ca este vacanta. Sambata au venit doar doua fetite. Initial, am vrut sa renunt, insa ma si gandeam la dezamagirea lor, asa ca ne-am intalnit toate trei la ora stabilita. Am continuat sa facem aperitive, iar ele au fost foarte incantate de retetele propuse.

Pe langa incantarea lor, am avut si eu bucuria mea. Saptamana trecuta Andreea a spus ca ei nu ii place usturoiul. Ok, fiecare pregateste tartina asa cum ii place. De data aceasta, tot discutand cu ea si cu Alessia, am realizat ca Andreea asimileaza usturoiul doar cu mujdeiul de usturoi si, cum ei nu ii place mancarea picanta, de aici si refuzul de a-l folosi. Atunci i-am explicat ca pus in salate, in cantitate mica, acesta aduce doar aroma, fara a fi picant. Alessia a invita-o sa serveasca din salata ei (prima realizata) si sa faca o comparatie. La cea de-a doua salata Andreea a folosit cu mare incredere usturoiul si a fost incantata de gustul obtinut.










4 comentarii:

din casuta noastra spunea...

Sper sa reușească să aprecieze și mujdeiul. Mi-ai dat o idee, să caut ceva rețete cu mujdei. Mulțumesc Luiza.

din casuta noastra spunea...

Multumesc mult pentru idee Luiza. Nu stiam de trucul cu sucul de rosii.🥰🥰

Daniela spunea...

Ioana dragă, Domnul să-ți răsplătească dragostea și răbdarea! Cred că au fost foarte bucuroase fetițele că v-ați întâlnit și că ați petrecut timpul atât de frumos.

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta Daniela. Au fost foarte incantate