vineri, 7 iulie 2023

CURATENIE

 IULIE-LUNA CURATENIEI


 In iulie nu ne putem plimba foarte mult, pentru ca soțul meu inca nu poate conduce pe distante mari. Pe de alta parte, citind pe blogul Amei, despre curatenia lunara si despre cele 28 de zile de organizare, am declarat luna iulie luna curateniei. Insa, am si alte proiecte, astfel ca am stabilit urmatorul plan de lucru, pentru a fi gata pana la sfarsitul lunii (totul fiind facut dupa orele de serviciu). Pentru fiecare incapere, am stabilit un numar de zile de curatenie astfel:

-        Balcon                    3 zile

-        Bucatarie                5 zile

-        Dormitor Mihai         2 zile

-        Dormitor Adi            2 zile

-        Baie                        1 zi;

-        WC serviciu            1 zi;

-        Camara hol             1 zi

-        Hol                         1 zi;

-        Sufragerie               6 zile;

-        Boxa                       2 zile

 Sper sa reusesc sa duc la bun sfarsit acest proiect.

4 comentarii:

Mihaela Toilă spunea...

Să ai spor și să reușești să duci la bun sfărșit planul!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos, Luiza. Tot din cauza căldurii făcut și eu acest plan, ca să fac câte puțin seara. Doamne ajuta sa reușești să îți faci planul de curățenie.🤗

Daniela spunea...

Să-ți ajute Dumnezeu să împlinești tot ce ți-ai propus!
Eu nu reușesc să fiu atât de organizată. Când fac ca o vijelie peste tot, când le las să se adune (cum e în aceste zile în care ieșim zilnic în oraș să ne întâlnim cu Matei, fiul lui Cristian.)
Dar, am toată admirația pentru tine că îți faci un astfel de program.

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta!
Daniela, și la mine s-au cam adunat, având în vedere perioada mai dificila prin care am trecut. Pe de altă parte, stau cam rău la capitolul timp, așa că ideile Amei au venit "mănușă". Vedem daca reușesc să le și pun in practica.🤷🤷😀😀
Distracție plăcută alaturi de soțul tău și de Matei. Acestea sunt cele mai importante și mai frumoase momente.🤗🤗