luni, 10 iulie 2023

FILM

 

“STRAT-UP”

“Start-Up” este un serial coreean pe Netfllix, ce are că protagoniști tineri antreprenori, dornici de afirmare și de reusita. Fiecare eșec este un pas înainte, o lecție din care au ceva de învățat. Fiecare reușită este motiv de bucurie și dorința  de a alege noi proiecte, mai complexe.

Este însă și un serial care arată ce înseamnă prietenia adevărată, ajutorul necondiționat, ce înseamnă să fi unul langa altul la bine și la mai puțin bine.

Este un serial ce scoate in evidenta bunătatea și înțelepciunea unei bunicuțe.

Bineînțeles că are și o frumoasa poveste de dragoste.

Il recomand tuturor, dar mai ales tinerilor.





 

7 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Și eu l-am vizionat în primăvara!
Bunicuța m-a impresionat foarte mult...
Îl recomand cu tot dragul!

din casuta noastra spunea...

Și pe noi tot bunicuța ne-a impresionat. Și ne-a plăcut foarte mult prietenia dintre cei trei tineri programatori.

Daniela spunea...

Mulțumim pentru recomandare, Ioana! Să ai o zi minunată! La mulți ani binecuvântați! Te îmbrățișez cu drag!

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Daniela! Si eu te imbratisez! 😘😘😘

CARMEN spunea...

Si eu l am vazut, este intr adevar un serial dragut! Coreeni nu fac deloc filme rele! Doar ca eu personal am probleme cu identificarea peesonajelor principale... Pentru mine, seamana intre ei foarte tare si numele lor nu mi le pot memora! Deci... la inceput este foarte confuza actiunea filmului 😅😁😂
O zi minunata. Te pup 😘

Mihaela Toilă spunea...

Pare interesant!
Multumesc pentru recomandare! Zi frumoasa sa ai!

din casuta noastra spunea...

Carmen, și noi avem aceeași problema cu identificarea personajelor😀😀
Cu mare drag Mihaela! Îți doresc o seara frumoasa.🤗