marți, 4 iulie 2023

BUCURII DE IUNIE

 BUCURIILE LUNII IUNIE

 S-a mai incheiat o luna a anului – luna iunie, prima luna de vara, cu soare, caldura si “miros” de vacanta. In luna iunie ne-am bucurat pentru ca:

-        Luna aceasta fiul nostru Mihai a implinit frumoasa varsta de 26 de ani;

-        Operatia sotului de ruptura de menisc a decurs foarte bine, la fel si recuperarea;

-        Am petrecut mica vacanta de Rusalii cu Anduta si familia ei la “Casa cu Tei” Buzau;

-        Am participat la slujba de hram la biserica unde ne-am cununat (aceeasi care are si hraul Sfantul Haralambie) - Sfantul Visarion;

-        Mi-am facut curaj si am facut ecografia vasculara doppler pentru artere si vene si totul este foarte bine;

-        Ecografia, ca ecografia, dar bucuria cea mai mare a fost faptul ca la Bucuresti am fost cu fiul meu Mihai. Ne-am bucurat unul de celalalt (pentru ca progamul lui foarte incarcat nu ii permite sa vina foarte des acasa.), mai ales la un meniu si o cafea savurate la McDonalds;

-        Socrul meu, desi cu probleme grave de inima, se simte bine. Si moralul este mai bun si ne rugam Bunului Dumnezeu sa ii daruiasca zile indelungate.

 

4 comentarii:

Suzana spunea...

Ma uluieste cum spui atatea idei importante pentru viata voastra,
unele chiar complicate, cu un firesc de exceptie!
Sa dea Dumnezeu sa fiti sanatosi si sa va bucurati in fiecare zi!
La Multi Ani sarbatoritului!
Imbratisari, Ioana!❤️😘

din casuta noastra spunea...

Suzana, ii mulțumesc Andreei pentru postarea ei din luna ianuarie, cred. Preluând aceasta idee și, încercând luna de luna să adun cat mai multe bucurii (ca și cum aș aduna flori într-un coș), trec cu mai multa putere peste lucrurile complicate.
Mulțumesc pentru urarea adresată fiului meu. Te îmbrățișez cu mare drag și îți doresc toate cele bune.❤️❤️🤗

Andreea Napirlica spunea...

Doamne ajuta ca și în iulie sa aveți multe bucurii!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta Andreea! Si tie iti doresc mult bucurii.