joi, 31 august 2023

FINAL DE AUGUST

 BUCURIILE LUNII AUGUST

S-a mai incheiat o luna a anului – luna august, utima luna de vara, o alta luna a lui cuptor. In luna august ne-am bucurat pentru ca:

- In duminica Schimbarii la Fata, dupa Sfanta Liturghie, am servic masa la restaurantul Laguna Verde din Balotesti, dupa care am fost la Edenland Park Balotesti;

- am mers la tara si am taiat puii crescuti pentru iarna;

- intr-una din duminici am fost la masa la parintii mei;

- am reusit sa facem sfestanie in Postul Adormirii Maicii Domnului;

- am reusit sa ne spovedim si sa ne impartasim;

- sotul meu, fiind nascut pe data de 15 august si-a serbat si ziua de nastere si cea onomastica. A prins in buchetul vietii al 54-lea trandafir. Am petrecut alaturi de copii si nepotel;

- am reusit sa participam la Hram de Adormirea Maicii Domnului;

- ne-am bucurat cateva zile de prezenta lui Matei, pentru ca au venit sa scape de calura;

- am pregatit, impreuna cu copiii de la Centrul Parohial, ministrudele pentru hramul Sfantului Fanurie.

- la sfarsitul slujbei de hram de seara, copiii au impartit pachetele pregatite de doamnele din Comitet, ministrudelele si cate un pahar de apa;

- am participat laHramul Sfantulu Fanurie;

- la sfarsit de august am plecat in concediu la mare (suntem inca la mare)

- pentru ca particip la Programul de Recunostinta al Corinei

 

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

5 comentarii:

Andreea spunea...

La multi ani fericiți ii doresc soțului dumneavoastră! Mă bucur că ați avut o lună frumoasă! Ce bine că ați făcut sfeștanie in casă, și noi ar trebui să mai facem.
Să vă bucurați de aceste zile de concediu și să vă întoarceți acasă cu forțe noi! Va îmbrățișez cu drag!

din casuta noastra spunea...

Andreea, multumesc frumos pentru urarile adresate sotului meu. Sfestanie, cu ajutorul lui Dumnezeu, incercam sa facem in cele 4 posturi. Din pacate nu reusim de fiecare data. Multumim frumos. Si eu te imbratisez❤❤!

copilarim spunea...

La multi ani frumosi si sanatosi! La cat mai multe bucurii :)

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Rux! Și ție îți doresc la fel!🤗🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Rux! Și ție îți doresc la fel!🤗🤗❤️