luni, 28 august 2023

MICII COFETARI

 MICII COFETARI DE HRAMUL SFANTULUI FANURIE



Week-endul acesta a fost un week-end dedicat Sfantului Fanurie. Dimineata, au fost postarile de pe blog, iar serile, am lucrat impreuna cu copiii de la Centrul Parohial. Vineri, desi foarte cald afara, copiii au lucrat ca albinutele si, in doua ore, deja erau pregatite pentru copt cele peste 200 buc rulouri cu branza. In timp ce ei le preparau, eu le coceam. Dupa ce au terminat rulourile, asteptand sa fie toate coapte, s-au delectat, in curte, cu un pepene rece si delicios.








Sambata seara, ne-am intalnit pentru a pune prajiturelele in caserole si a le oferi celor care au participat la slujba. Vazand cat de vrednicuti sunt micii patiseri, ne-au rugat sa daruim, pe langa prajiturele, si pachetelele pregatite de doamnele din comitet, ca si un pahar cu suc sau apa. Zis si facut: ne-am organizat repejor in echipe, asa cum suntem obisnuiti, si totul a mers ca pe roate.

Duminica, dupa Sfanta Liturghie, copii au daruit coliva, cate o prajiturica si un pahar de suc.

Bucuria lor a fost si mai mare, pentru faptul ca taticul unei fetite i-au fotografiat in timp ce lucrau.

2 comentarii:

copilarim spunea...

Ce activitate frumoasa!!! Aduce atat de multa liniste in suflet si bucurie sa citesti despre asa ceva, imi imaginez doar cat de minunat este sa traiesti acolo, aceste momente.
Pupici ccu drag si ganduri bune, tuturor!!!

din casuta noastra spunea...

Daca mă întreabă cineva ce este fericirea, pot sa ii spun: râsetele copiiilor, bucuria lor, felul în care își manifestă emoțiile.
Pupici și ție Rux!🤗🤗