marți, 22 august 2023

FILM

 RAMON

Azi a fost o zi grea, caldura ne-a stors ca pe niste lamai, astfel ca, dupa ce am terminat ceea ce aveam de facut, ne-am propus sa ne relaxam putin. Am ales filmul "RAMON", la dorinta sotului. Eu am fost foarte sceptica stiind ca filmele romanesti sunt extrem de vulgare si promoveaza in general prostia, motiv pentru care le evit. Din pacate, aceasta este partea pe care o vad producatorii.

Numai ca, de data aceasta lucrurile nu au fost asa. Nu am stiut cand a trecut o ora si jumatate. O comedie excelenta, unde nu am auzit nici o vorba deplasata, nici o injuratura. O comedie ce poate fi vizionata impreuna cu intreaga familie. Noi am uitat de caldura, de oboseala. Am ras, ne-am amuzat. Un film romanesc foarte frumos si mai mult decat decent.






6 comentarii:

CARMEN spunea...

o dragut! Ma bucur pentru recomandare! O sa caut si eu filmul, l-ati vazut pe Netflix sau la Cinema?
Noapte buna si mâine o zi cât mai buna! Pupici

copilarim spunea...

Pare foarte interesant - mi-ar placea sa vad un astfel de film si.. imi place si distributia (atat cat se vede din poze :D). Bunuiesc ca tot netflix, nu? :) Poate la iarna am sa imi iau si eu o luna, sa vedem....
Pupici :)

din casuta noastra spunea...

Carmen, Rux, pe Netflix l-am văzut.
Va îmbrățișez și va doresc o zi frumoasa🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Cu drag Luiza!😘😘

CARMEN spunea...

Nu, nu l-am gasit pe Netflix, probabil ca depinde în ce tara esti. Insa l-am gasit pe Youtube, si l-am vazut si mi-am placut foarte mult ♥ Tare-tare dragut!
Multumesc mult pentru recomandare ♥ pupici

din casuta noastra spunea...

Mă bucur că l-ai găsit și ți-a plăcut
Cu mare drag Carmen! O zi frumoasa îți doresc.❤️❤️