joi, 31 august 2023

DESPRE ASCULTARE

 DESPRE INDELUNGA RABDARE SI DESPRE ASCULTARE (I)

1. Un batran a fost intrebat:

-Cum de ai rabdare sa petreci de unul singur in locul asta uitat de toti?

Staretul a raspuns:

-Eu nu sunt niciodata singur. Am intotdeauna cu cine sa stau de vorba – cu Dumnezeu: cand vreau sa imi vorbeasca El mie, citesc Sfanta Scriptura, iar cand vreau sa-I vorbesc eu Lui, ma rog.

 

2. Un batran, atunci cand ucenicul lui venea marturisindu-si pacatele, ii spunea mereu:

-Ridica-te!

-Dar m-am ridicat de atatea ori si am cazut iarasi!

-Iarasi ridica-te!

-Pana cand sa ma tot ridic?

-Pana cand o sa te gaseasca moartea – cazut sau ridicat -, i-a raspuns batranul.

 

(Apa vietii – 300 de istorioare cu talc duhovnicesc)

 

2 comentarii:

Daniela spunea...

Să ne ajute Dumnezeu să găsim și noi bucurie deplină în rugăciune și citirea Sfintei Scripturi! Și să ne găsească moartea pregătiți!

din casuta noastra spunea...

AMIN!