marți, 1 august 2023

FINAL DE IULIE

 BUCURIILE LUNII IULIE

 S-a mai incheiat o luna a anului – luna iulie, adevarata luna a lui cuptor. In luna iulie ne-am bucurat pentru ca:

-        Am inceput sa imi fac curaj si sa conduc masina iar, deocamdata insotita;

-        Am prins in buchetul vietii al 54-lea trandafir si am “petrecut’ 3 zile ca in povesti. Fiind zi lucratoare, prima data am petrecut alaturi de colegi cu inghetata (nu am avut timp sa fac eu inghetata, cum era ideea initiala, asa ca am luat de la Kaufland inghetata Siviero Maria-delicioasa.), fructe si KFC, iar in week-end am petrecut alaturi de familie;

-        Sotul a fost la control la medicul care l-a operat si acesta este foarte multumit de modul cum se recupereaza genunchiul, de mobilitatea ridicata pe care o are piciorul. A facut infiltratia cu acid hialuronic, va trebui sa mai faca kinetoterapie inca 20 de sedinte si la un nou control in octombrie.

-        Socrul meu, de la noul tratament se simte mult mai bine, are si moralul ridicat.

-        Am reusit sa participam la Hramul Sfantului Ilie;

-        Ne-am bucurat iar de prezenta lui Matei la noi timp de cateva zile;

-        Intr-una din duminicile acestei luni am fost la parintii mei la masa;

-        Am participat la hramul Sfantului Pantelimon;

-        Desi nu am terminat curatenia in luna iulie, am reusit sa pastrez numarul de zile pe fiecare camera. Mai am ceva treaba, sper sa reusesc sa termin in prima saptamana de august. De fapt, a ramas lucrul cel mai drag sufletului meu: biblioteca. Daca tot am facut o curatenie in care am verificat si rezolvat fiecare coltisor, imi doresc sa inventariez cartile din biblioteca. De multe ori mi-am propus acest lucru, insa mereu am dat rand zilelor. De data aceasta, nu declar incheiata curatenia lunii iulie, decat dupa finalizarea inventarului😅😄.

-        Cea mai mare bucurie a fost insa, cand Teo, unul dintre primii copii care au venit la Centrul Educational de la biserica, ne-a anuntat ca a reusit la examenul de capacitate si merge la liceul si specializarea pe care si le-a dorit, clasa intensiv franceza. L-am chemat la Centru sa il felicitam toti si sa ne spuna cum i s-a parut examenul. Raspunsul a fost:“ daca nu era simularea, cred ca o zbarceam😊😊. A fost greu la simulare, asa ca am intrat putin in panica si am invatat mai bine.”. Felicitari si parintilor care au fost si sunt tot timpul alaturi de el si de surioara lui (si ea este alaturi de noi la Centru). Cand inveti, dar te si rogi (pentru ca in fiecare duminica este prezent la Sfanta Liturghie), Dumnezeu aseaza lucrurile tare frumos. Felicitari Teo!

22 de comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Slavă Domnului pt toate reușitele!
Un august cat mai reușit și cu multă sănătate!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea. Și ție îți doresc la fel. Te îmbrățișez cu drag.🤗❤️

Suzana spunea...

La Multi Ani de ziua ta! Sanatate multa si numai bucurii impreuna cu dragii tai.
Ma bucura cand aud vesti bune. Asa sa fie mereu!
Imbratisari, Ioana! ❤️😘

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Suzana.
Și eu te îmbrățișez și îți doresc că și tu să ai multe bucurii ❤️❤️

CARMEN spunea...

La multi ani, cu intarziere, dar din suflet, iti doresc sanatate si noroc, bucurii si pace sufleteasca 🌹💞
Ce pagina frumoasa de jurnal, o luna incheiata atat de frumos! Sanatate sotului tau dar si parintilor/ socrilor!
Asa o curatenie imi doresc sa fac si eu, cu liniste, fiecare colt, fiecare sertar, fiecare lucrusor, intors si analizat daca mai este necesar. Doresc deasemenea sa zugravim macar salonul de zi si sufrageria. e munca multa si sotul zice ca nu e neaparat necesar, mai putem amana un an sau doi.... Ah, pe hartie planul arata bine 😂 trebuie sa ma mobilizez si sa incep. Problema e ca avem 9 camere ( fara bucatarie, bai, si anetele din pivnita!). Uf... De cand s au mutat fetele trei camere sunt pentru musafiri sau nepotele, cand vin in vizita... Peste tot se face deranj, peste tot trebuie triat ce e neaparat necesar si nu! Te iau de exemplu sibimi fac curaj...
Te pup. O luna august cel putin la fel de frumoasa! 🌹

Andreea Napirlica spunea...

La mulți ani binecuvântați!
Să fiți sănătoasă și mulți ani de acum înainte! Ca și cadou pt dvs, as dori sa va pomenesc in Grecia. La care Sfânt ați dori?

din casuta noastra spunea...

Carmen, iti multumesc din suflet pentru urari si te imbratisez cu mare drag ❤❤.
Sa stii ca, in ceea ce priveste curatenia, privind in ansamblu pare greu si chiar obositor. Sotul, cand a vazut postarea, a zambit si mi-a spus sa nu imi fac mari sperante.😂😂. Eu am considerat curatenia aceasta ca un proiect mare, pe care l-am impartit in proiecte micute (fiecare camera) de sine statatoare. Am trecut pe hartie tot ceea ce am de facut in camera respectiva si am cautat sa stabilesc un numar realist de zile in care sa termin. M-am incadrat in numarul de zile (desi nu au fost consecutive). Atunci cand am simtit ca obosesc sau ca cheful de munca ma paraseste🤣, am luat o pauza. Mare este satisfactia cand tot tai si tai de pe lista. Si ca sa nu simt ca este munca in zadar, am inceput cu camerele cel mai putin locuite (dormitoarele copiilor).
Eu iti doresc sa iti faci curaj si sa o iei pas cu pas. Satisfactia este din ce in ce mai mare.
Si tie iti doresc o luna plina de bucurii. Astept sa citesc pe blogul tau despre proiectul tau de curatenie.😊
Te pup si te imbratisez.

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos pentru urări Andreea!
Doamne, ce cadou frumos. Mi-au dat lacrimile. Te las pe tine sa alegi Sfântul la care sa mă pomenești.
Dumnezeu și Maica Domnului sa îți răsplătească dragostea și rugaciunea.❤️❤️❤️

Andreea Napirlica spunea...

Cu mult drag♥️🤗

Andreea Napirlica spunea...

Înainte să îmi scrieți mi-a venit gândul la Sf. Nectarie!

Andreea Napirlica spunea...

In timp ce ați scris răspunsul la mesajul meu, mi-a venit în minte Sf. Nectarie🙏

Andreea Napirlica spunea...

Cu mult, mult drag!

din casuta noastra spunea...

Îți mulțumesc frumos! Sfântul Nectarie să îți primească dragostea și rugaciunea și să îți umple sufletul numai de bucurii🤗🤗❤️❤️

CARMEN spunea...

Multumesc, asa am sa fac 🤗 Te pup 😘

din casuta noastra spunea...

🤗💗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Luiza pentru urări.
Mă rog la Dumnezeu și Maica Domnului sa reușesc să conduc singurica, însă fie voia Domnului.
Te îmbrățișez 💗💗

Andreea spunea...

La mulți ani fericiți întru Hristos!! Dumnezeu să vă dăruiască sănătate și mult har, să fiți mereu fericită!!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea!
Te îmbrățișez cu drag 🤗💗💗

Daniela spunea...

O lună plină de binecuvântări, Ioana! Slavă Domnului pentru toate! Mă bucur mult pentru toate reușitele voastre. Sănătate multă dlui Radu! De doi ani mă injectez și eu cu acid hialuronic în ambii genunchi. Cu mila Domnului sper să pot amâna operația cât mai mult timp.
Mă bucur din toată inima că ai reluat condusul. Și pentru mesele binecuvântate cu părinții voștri. Sănătate multă tuturor!

din casuta noastra spunea...

Daniela, daca la genunchi este nevoie de operatie, sfatul meu este sa nu amâni. Radu a amânat și a trecut puțin mai greu de această perioadă. Acum regreta.🤷🤷
Însă, dăm Slavă lui Dumnezeu și Maicii Sale că acum e bine.
Mulțumim frumos și îți dorim și ție la fel! Să ai o luna august plina de binecuvântare și de bucurii!❤️❤️

Daniela spunea...

Ioana, medicul a zis că voi ajunge sigur la operație, dar că ar fi bine să fie făcută mai târziu. Până atunci să fac anual aceste infiltrații și recuperare medicală cel puțin o dată pe an. E posibil ca problemele să fie diferite de ale dlui Radu, ori abordarea medicului să fie alta. Poate că nu ar strica să mai cer părerea unui alt medic.
Te îmbrățișez! ❤️😘

din casuta noastra spunea...

Daniela, Doamne ajuta ca operatia sa aiba loc cat mai tarziu! E o idee si a doua parere medicala. Multa, multa sanatate iti doresc.❤❤