vineri, 18 august 2023

FILM

 "KING THE LAND"

 Filmul este o productie coreeana, an 2023, si este foarte frumos. O poveste care arata ca dragostea poate invinge orice obstacole. La aceasta se adauga eleganta si frumusetea actorilor, dar si situatiile amuzante provocate de cei din jurul lor.

El, Goo Won este fiul unui magnat din domeniul hotelier. Un tip care, in urma unei traume din copilarie, nu zambeste si nu suporta zambetele false.

Ea, Sa-rang, o tipa care intotdeauna si-a dorit sa fie lucreze intr-un hotel, sa fie receptionera. De fapt, si-a dorit sa aduca fericire in viata oamenilor, astfel ca zambetul ei este unul sincer.

Cei doi se intalnesc si ajung sa se indragosteasca.






Va recomand sa vizionati aceasta frumoasa comedie romantica.

2 comentarii:

copilarim spunea...

Nu am reusit sa vad nici o k drama pana acum. Am vazut insa secvente din cateva si par interesante :D. Unde poate fi vazuta? :)
Am vazut in schimb niste j drama (japoneze adica) super faine :D. Chiar mi-e dor sa ma mai uit si eu... poate mai in toamna asa :)
Multumim pentru recomandare :)
cu drag
Rux

din casuta noastra spunea...

Filmul poate fi văzut pe Netflix.
Cu drag Rux🤗.