vineri, 25 august 2023

AM CITIT..

 VADUVA DE SAFIR – DINAH JEFFERIES

 

Pentru clubul de carte al lunii august, gazduit de Katia, am citit “Vaduva de safir”. Eroina cartii, Louisa, este o persoana care are aproape tot ce isi doreste: este inconjurata atat de dragostea tatalui, cat si a sotului. Singura ei suferinta este aceea ca nu poate deveni mama.

Dupa moartea sotului intr-un accident de masina, chiar in ziua aniversarii casatoriei, Louisa realizeaza ca lucrurile nu stau chiar asa. Descopera faptul ca sotul are datorii mari, ca de multi ani are o alta relatie cu o alta femeie, impreuna cu care are un baietel. 

Louisa, nu numai ca o cunoaste pe Zinnia, femeia pe care a iubit-o sotul ei, dar o si ingrijeste pe perioada bolii, iar dupa moartea acesteia, accepta sa vada de fiul ei.

Fiecare lovitura primita o face mai puternica, mai dornica de viata.

Este o carte care se citeste usor, o carte pentru zilele de vacanta.

 

8 comentarii:

Daniela spunea...

Ce poveste frumoasă, Ioana! O adevărată lecție de viață.
Mulțumim mult pentru recenzie!
Te îmbrățișez și îți doresc un weekend minunat!

din casuta noastra spunea...

Și eu te îmbrățișez Daniela🤗❤️❤️

Suzana spunea...

La buna reauzire, draga Ioana!
O carte noua pentru mine. Stii sa captezi atentia prin aceasta recenzie
concentrata! Multumesc!
Un weekend placut! ❤️😘

din casuta noastra spunea...

Cu mare drag Suzana!
Și ție îți doresc la fel.❤️❤️

CARMEN spunea...

interesant rezumat. Multumim pentru recenzie, Ioana draga!
Un start bun in weekend! 💕🤗

din casuta noastra spunea...

Și ție îți doresc la fel Carmen!🤗🤗

copilarim spunea...

Ai sintetizat asa frumos ideea cartii, incat, intr-un fel, am senzatia ca am si citit-o. :)
Si... cum nu poti citi chiar totul - de fapt chiar nu am mai reusitsa citesc cine stie ce in ultima vreme, asta e un lucru bun. Imi place la carte (din ce impresie mi-am facut) faptul ca eroina alege sa se comporte foarte uman.
Pupici!

din casuta noastra spunea...

Rux, și mie mi-a plăcut același lucru-umanitatea ei, lupta pe care a dus-o cu ea însăși, atât pentru a o putea ngriji pe Zinnia, cât pentru a accepta ca acel copilaș sa facă parte din viața ei.
Te îmbrățișez și îți doresc o duminica frumoasa🤗🤗