marți, 16 iulie 2024

PUZZLE

 Patrula cățelușilor 

Săptămâna trecută am petrecut-o alaturi de nepoțeii mei dragi. "Prietenul" lui Matei este Chase, liderul Patrulei cățelușilor. Are prosoape cu Chase, fata de perna, dar și chilotei și tricou.

Noi i-am cumpărat, cu ceva timp in urma, un joc de puzzle cu Chase, joc pe care l-a avut la mare. Nu a avut răbdare să îmbine piesele, însă le-a transportat peste tot cu camionul. La plecare am căutat să fie toate piesele, însă în seara asta, fiind foarte cald, m-am gândit să verific jocul și să îl pun la locul lui.


Jocul este complet, lucru confirmat și de Chase.

Am adaugat "creatia" la Clubul de puzzle

4 comentarii:

Daniela spunea...

Cu alte cuvinte, te-ai relaxat. :)))
Am văzut că este foarte popular acest personaj din desene animate.
Să ai o zi frumoasă!🤗❤️

din casuta noastra spunea...

Asa este Daniela, chiar m-am relaxat. Ma mancau de ceva vreme degetele sa fac un puzzle.
Eu una ma bucur ca aceste desene au devenit foarte populare, pentru ca sunt foarte bine realizate: catelusii sunt simpatici tare, iar ceea ce fac ei sunt numai fapte bune. La ce desene vad ca sunt acum, chiar ma mir cum de au reusit sa le faca pe acestea asa de frumoase.

copilarim spunea...

Si e foarte simpatic. Eu mereu le incurc numele pe Chase si na ca iar am uitat care era celalalt :)). Hmmm
Dar ssi nepoteii meu se uitau la desenele cu patrula :D.
Foarte dragute lucrusoare :D
Pupici!!

din casuta noastra spunea...

Rux, te lămuresc eu, că mi-a dat lecții Matei🤣🤣.
Chase, Rubble, Sky și Marshall.🤣