vineri, 19 iulie 2024

DE SUFLET

 Mi-a plăcut, m-am regăsit

Azi a fost o zi cu de toate: cu căldură, cu vijelie, cu ploaie binecuvântată și răcoare, dar și cu multă muncă și satisfacție.

Suntem în plină igienizare și curățenie a spațiului în care ne desfășurăm activitatea cu copiii de la Centru, pentru că trebuie să reorganizăm astfel incat să avem loc si pentru activitățile tinerilor. "Căsuța" a fost zugrăvită și azi, alaturi de o parte a părinților și a tinerilor, am inceput sa recondiționăm mobilierul și să finisam curatenia. Este mult de lucru, nu am terminat, dar mânuțele multe au avut spor, așa cum au avut spor și când am strâns mobilierul și când ne-au ajutat alți părinți.

La final, când foarte obosiți, savuram cate un pahar de apa și ne bucuram de răcoarea de afara, părintele duhovnic ne-a binecuvântat și ne-a dăruit cate o prescura proaspătă, iar seara, pe grupul de WhatsApp al părinților a trimis acest mesaj.

Mi-a plăcut, mi-a umplut sufletul de bucurie, am uitat de oboseala, pentru că m-am regăsit. Da, asta vreau: să pun multe zâmbete pe chipul oamenilor și să las in urma mea multe amintiri frumoase.

Va doresc o noapte binecuvântată, plina de răcoare.


7 comentarii:

Suzana spunea...

Ganduri frumoase si utile!
Multumesc! Frumusetile impartasite sunt amplificate!

Imbratisari si un weekend cu bucurii! ❤️😘

Andreea Napirlica spunea...

Cu adevărat asta suntem, călători prin viata. Contează cum trecem prin aceasta viata...
Mult spor și săptămâna viitoare!

din casuta noastra spunea...

Și ție îți doresc la fel Suzana! Pupici.❤️

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea!
Și ție îți doresc la fel.
Te îmbrățișez!❤️❤️

copilarim spunea...

Cand la sfarsitul zilei poti gasi macar un lucru bun pe care l-ai facut in ziua respectiva, parca oboseala dispare sau se atenueaza nu?
:)
Si voi ati facut mult lucruri bune si frumoase, impreuna!
Pupici

din casuta noastra spunea...

Ai dreptate Rux. Oboseala este înlocuită de bucurie.
Te îmbrățișez ❤️😘

din casuta noastra spunea...

Ai dreptate Rux. Oboseala este înlocuită de bucurie.
Te îmbrățișez ❤️😘