joi, 4 iulie 2024

"La tanti Patrita"

 Casa “La tanti Patrita”

Asa cum stiti, atunci cand suntem plecati, ultima postare este despre locatia unde am fost cazati.

Vila “La tanti Patrita” este, de fapt, o casa veche cu cerdac (sau prispa), renovata cu mult bun gust, cu multa atentie, pastrandu-se arhitectura ei. Asa cum am “simtit” eu aceasta casuta, am senzatia ca a fost casuta bunicilor gazdei si, in loc sa o vanda sau sa o demoleze, din dragoste pentru bunici au ales sa o renoveze si sa o inchirieze, aducand astfel bucurie in sufletele celor care ii calca pragul, dar si un omagiu muncii bunicilor.

La parter, casuta (desi in interior este o adevarata vila, eu prefer sa ii spun “casuta”) are un dormitor, un living, o baie si o generoasa bucatarie, cu iesire in curte, aproape de locul de gratar.

Podul casei a fost transformat intr-o mansarda cu doua dormitoare generoase si o baie.

Bucataria este dotata si utilata cu absolut tot, asigurand confortul de acasa. La un moment dat, copiii vorbeau de clatite. Am verificat daca am ceea ce imi trebuie si, pentru ca am gasit, impreuna cu Matei ne-am apucat de treaba. Nu aveam mirodenii, insa am gasit scortisoara in dulapul gazdelor. Astfel, am reusit sa ii surprind in mod placut pe toti.




Cand am facut rezervarea, gazda ne-a spus ca, in situatia in care dorim si mancare, este o doamna care gateste. Bineinteles ca am optat si pentru mancarica, pentru ca week-endul sa fie cu relaxare totala pentru toata lumea.

Decizia a fost una foarte buna, preparatele fiind delicioase, gătite ca la bunica acasă.

Pentru cei care doresc liniste si relaxare, care doresc sa se simta “ca acasa”, aceasta locatie este perfecta.

Noi, cu siguranta vom reveni, pentru ca simtimca suntem de-ai casei și nu turiști sau musafiri. Asa cum am spus si aici, am regretat cand am plecat.

Niciun comentariu: