joi, 18 iulie 2024

DELICIU

 Înghețată de casa

Zilele acestea au fost zile fierbinți, iar una dintre placeri a fost să ne răcorim cu înghețată. Chiar și micul Matei și-a dorit să savureze acest deliciu. Andreea i-a dat putina înghețată, însă tot plângea și spunea:" mai vau țata".

Și atunci mi-a venit ideea. Tot văzusem pe diferite site-uri delicii cu banane înghețate, așa că am trecut amândoi la treabă (tot aveam in congelator o banana rătăcită). Rețeta este extrem de simpla, iar rezultatul este nemaipomenit.

200 gr banane feliate congelate

200 gr afine congelate (pot fi orice fructe doriți).

Cele 400 gr fructe se pun in robot și se mixează foarte bine până se obține delicioasa înghețată (aproximativ 2-3 minute).

Se servesc in cornete de înghețată sau direct din castron. Este cea mai buna metoda de a servi fructe atunci când ești un mic mofturos.😅



6 comentarii:

Luiza spunea...

E foarte buna înghețată de banane, fac și eu, dar anul asta am facut si înghețată clasică, cu frișcă. M-am luptat cu mine sa nu mai fac îngheață cu frișcă, sa mai reduc zahărul, noroc cu smoothie-ul zilnic ca imi mai păcălește papilele gustative :))

din casuta noastra spunea...

Daa, și noi tot cu smoothie mai păcălim nevoia de dulce😅😅.
Mi-ai dat o idee. Pentru noi, adulții, cred că pot adăuga frișcă la combinația de fructe.😋.

Andreea Napirlica spunea...

Doamna Ioana cred ca v-a reușit înghețată tare delicioasa.
Mateiaș trebuie sa fi fost tare fericit ☺️😚🌹

din casuta noastra spunea...

Andreea, chiar a fost delicioasa. Banana ii da cremozitate, iar afinele aroma. Am repetat și cu zmeura, iar azi vreau sa fac cu caise. Nici nu se simte lipsa lactatelor. Și se face extrem de repede. In zilele călduroase care au fost, era desertul ideal.
Daa, Matei, de dragul înghețatei, a mâncat tot la masa, dragul bunicii.

Andreea Napirlica spunea...

Tot ce face bunica este făcut cu multa dragoste! 😊🍨🍲

din casuta noastra spunea...

Așa este❤️.