miercuri, 8 martie 2023

ZIUA FEMEII

 La multi ani!

 

Azi, ca fiecare dintre noi, am primit numeroase urari si ganduri frumoase. Insa, dintre toate mi-a placut cel mai mult aceea primita de la parintele duhovnic, astfel ca, la ceas tarziu de seara, am ales sa transmit mai departe aceste vorbe frumoase voua, tuturor doamnelor ce sunteti alaturi de mine la fiecare postare.

 “Femeia este al cincilea anotimp, in care natura se odihneste, amintindu-si toate florile primaverii, toate privighetorile verii, toti strugurii toamnei si toate ninsorile iernii. La multi ani binecuvantati de Dumnezeu si sub ocrotirea Maicii Domnului!”

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Ce cuvinte frumoase!
Mulțumesc!

Corina spunea...

Foarte frumoasă urarea. Am vazut-o si eu de dimineată. E scrisa de Grigore Vieru...

Daniela spunea...

“Dumnezeu a creat omenirea pentru a-și găsi o mamă.”
- Nicolae Cabasila

La mulți ani, dragă Ioana! Te îmbrățișez!