marți, 7 martie 2023

BUCURII

 

WEEK-END CU BUCURIE

 Una dintre traditiile firmei la care lucrez este aceea ca, de 8 martie, doamnele sa fie libere. Pentru ca anul acesta 8 martie este fix in mijlocul saptamanii, conducerea a hotarat sa ne acorde aceasta zi vineri, 3 martie. Doamne, ce bine mi-a prins aceasta zi in care m-am odihnit, citind si lucrand. Seara, ne-am bucurat de vizita lui Matei si a parintilor lui.

Sambata a venit cu alte bucurii: dis de dimineata, am reusit sa ma spovedesc, dupa care, impreuna cu copiii de la centru am continuat confectionarea martisoarelor. 





Dupa-amiaza, impreuna cu copiii nostri, am mers la restaurant, unde ne-am simtit minunat.

Seara, copiii au plecat la casele lor, iar noi doi ne-am asezat la film.

Duminica, zi cu emotii, atat pentru copiii de la centru, cat si pentru mine: dupa Sfanta Liturghie am daruit tuturor persoanelor din biserica, martisoarele lucrate cu multa dragoste, urand tuturor "O primavara frumoasa". De la biserica, de data aceasta, am mers la socrii sa servim masa (duminica trecuta am fost la parintii mei). Ajunsi acasa, ne-am odihnit, fiecare in felul lui (sotul a vizionat "Lista neagra", iar eu am citit).

Slava lui Dumnezeu pentru acest week-end prelungit si bucuriile lui! Slava lui Dumnezeu pentru toate!

La capitolul fotografii nu prea stau bine🤷‍♀️.

 

3 comentarii:

Corina spunea...

Ce frumos ati petrecut!
La multi ani! de 8 martie

Andreea Napirlica spunea...

Ați avut zile extraordinare, pline de bucurie!
Mă bucur pt dvs și sa dea Domnul să mai aveți astfel de clipe de tihnă sufletească!
Ce frumos că v-ați spovedit și împărtășit! Mult folos sufletesc și multă putere de la Domnul!

din casuta noastra spunea...

La multi ani si voua, cu sanatate si spor in toate cele de folos spre mantuire!