vineri, 10 martie 2023

DESPRE MAMA

 

PUTEREA BUNELOR IMPRESII DIN COPILARIE

Sfanta Macrina, sora lui Vasile cel Mare, amintindu-si de copilaria ei, a spus ca mama ei obisnuia sa o aseze pe genunchi si sa o oblige sa rosteasca cu limba ei slaba de copil, gangurind, preadulcele nume al lui Iisus Hristos. Si inca de atunci s-a aprins in inima Macrinei focul dragostei pentru Domnul, care a ars de-a lungul intregii sale vieti.

Un tanar crestin, cand a fost intrebat de calau: de unde a aflat el ca exista un singur Dumnezeu?, a raspuns:” Asa m-a invatat mama mea, iar pe mama mea a invatat-o Duhul Sfant si a invatat-o ca ea sa ma invete pe mine. Cand eu eram in leagan si sugeam la pieptul ei, inca de atunci am invatat sa cred in Hristos”.

Oare acum fac bine mamele care amana sa ii insufle copilului credinta pana la o anumita varsta a lui, iar principiile lumii ii invata pe copii, putem spune, inca din leagan?!

(Preot Gheorghe Orlov – nevointele si virtutile femeilor in povestiri vii)

2 comentarii:

Daniela spunea...

Ne rugăm Maicii Domnului să ne ocrotească cu nemărginita ei îmbrățișare a iubirii și să facă ea cu copiii noștri ceea ce nu am putut face noi!

din casuta noastra spunea...

Amin! Doamne ajuta-ne!