marți, 14 martie 2023

MINUNI ALE MAICII DOMNULUI

 

MARTORI AI MINUNILOR ICOANEI MAICII DOMNULUI DE LA SCHITUL HUTA (I)

 In anul 2009, la Schitul Huta din judetul Bihor, avea sa se petreaca o minune a Maicii Domnului prin icoana “Kazanskaia”, care a lacrimat cu mir la finalul Sfintei Liturghii savarsite cu prilejul hramului. Cateva dintre persoanele prezente atunic descriu, intr-un mod emotionant, cele petrecute la Huta.

“Era in vara anului 2009, in data de 29 august, la Schitul Huta. Imi placea foarte mult la Schitul Huta, iar parintii ma duceau des acolo. De fiecare data cand mergeam, simteam o bucurie aparte. Pentru mine, acel loc mi se parea raiul, aerul te facea sa te eliberezi de toate greutatile acestei lumi si sa simti ca traiesti cu adevarat.

Imi aduc aminte ca, in acea zi de 29 august, eram la slujba si, cum vremea era frumoasa, slujba s-a tinut afara. Icoana Maicii Domnului era prezenta la Sfanta Liturghie. La sfarsitul slujbei, am plecat la trapeza sa mancam, numai fratele meu, Stefan, a ramas afara, langa icoana.

In timp ce noi mancam, am auzit strigatele lui Stefan:”Haideti sa vedeti o minune! Icoana Maicii Domnului plange!” Cand am auzit, toti am lasat mancarea si ne-am indreptat in fuga spre locul minunat. Vorbele fratelui meu erau adevarate, icoana plangea! Cand am vazut aceasta minune, mi-am dat seama ca Schitul Huta este un loc binecuvantat.

Aceasta minune m-a facut sa inteleg ceva: icoana plangea pentru pacatele noastre. De atunci, am inteles ca trebuie sa fim niste oameni mai buni, mai ascultatori, mai credinciosi. Este cea mai frumoasa minune pe care am vazut-o, nu o voi uita niciodata!

                                                                      David Bran, 12 ani, Beius”

(Maica Domnului, izvor nesecat de iubire-Minuni contemporane)

6 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Maica Sfântă, Fecioara Maria, fie-ti mila și de noi robii tăi!

Andreea Napirlica spunea...

Schitul Huta este de o frumusețe nemaiîntâlnită!
Este atâta liniște acolo!
Este micuța biserica, dar plina de liniște și iubire!
Mă uit în arhiva de pe blog imediat sa vad daca am postat despre pelerinajul de la Huta.

Andreea Napirlica spunea...

https://andreeagabrielanapirlica.blogspot.com/2022/06/pelerinaj-la-huta.html
Aici este postarea mea despre schitul Huta.

din casuta noastra spunea...

Arata ca un colotisor de rai. Sper sa reusim si noi sa ajungem acolo.

Andreea Napirlica spunea...

Da, este un loc de rai. Începând cu urcușul spre schit...un peisaj de poveste!
Sa va învrednicească Dumnezeu pentru rugăciunile Maicii Domnului să ajungeți la schit!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta!