joi, 9 martie 2023

DESPRE MAMA

 

DRAGOSTE DE MAMA

Fiul unei vaduve sarace nimeri intr-un anturaj rau. Mama lui, in mod constant, dar fara succes, il implora sa ii lase pe tovarasii sai rai. Odata, vazand ca fiul ei are de gand sa bea la prietenii sai, depuse toate eforturile pentru a-l opri; dar in zadar.

“Ramai cu bine, eu tot ma duc”, ii spuse fiul cu raceala. “In acest caz – raspunse mama – stiu ce am sa fac. Ma voi inchide in camera mea, ma voi aseza in genunchi in fata icoanei si nu voi inceta sa ma rog pentru tine pana cand nu te vei intoarce”.

Fiul pleca, dar nu gasi placerea pe care o dorea. Chipul mamei sale, care se ruga pentru el in genunchi inaintea icoanei, ii aparea tot mai clar si in mod obsedant isi facea loc in imaginatia sa. In cele din urma, hotari sa mearga acasa si sa vada ce face mama lui. O gasi in genunchi, in aceeasi pozitie in care o lasa; cazu el insusi in genunchi in fata ei, o imbratisa si Ii multumi lui Dumnezeu pentru ca i-a daruit o mama care il iubeste atat de mult.

De atunci se schimba complet si impreuna cu mama sa duce o viata foarte cucernica.


(Preot Gheorghe Orlov – nevointele si virtutile femeilor in povestiri vii)

5 comentarii:

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana! De mi-ar da și mie Domnul această dorință pentru rugăciune și nevoință pentru copiii mei...

din casuta noastra spunea...

Si eu ma rog Daniela, pentru acelasi lucru: sa ma ajute Dumnezeu sa ma rog mai mult pentru copiii mei.

Daniela spunea...

Așa să ne ajute Dumnezeu!

Andreea Napirlica spunea...

Ce frumos...
Îmi amintesc când eram acasă la părinți, cum mama mea se ruga adesea Maicii Domnului când eu eram într-o stare de sănătate precară, și cum rugăciunea ii era auzită imediat!

Nici eu nu mă rog cum ar trebui pt copiii mei, parcă nu am acea conștiință....

din casuta noastra spunea...

Bine ai venit Luiza! Sa iti ajute Dumnezeu!