joi, 23 martie 2023

FARA GLUTEN

 Poftiti la masa

Nu sunt deloc fan paste, dar soțului ii plac, așa că la cina am servit paste cu usturoi și ulei de măsline, alaturi de pachetele de primăvară, asezonate cu murături și un sos pentru paste făcut de noi.

Rețetă este foarte simpla: se pregătesc ingredientele și se trece la treabă. Se fierb pastele al dente, după care se strecoară. Se pune uleiul într-o cratiță și se adaugă usturoiul tocat mărunt. La foc foarte mic se lasă usturoiul până devine ușor gălbui, pentru a aromatiza uleiul. Se scoate usturoiul din cratiță și, in uleiul aromatizat, se adaugă pastele și puțin ardei iute. Se amesteca foarte bine și se lasă la foc mic 2-3 minute. Se pun pe farfurie, se adaugă pătrunjel proaspăt și se servesc.

Eu am folosit paste fara gluten și pot sa vă spun că sunt delicioase, însă, pentru că sunt puțin mai dure, după ce am pus pastele fierte in uleiul aromatizat, am adăugat putin din apa in care au fiert, aproximativ 50 ml și am lăsat totul pe foc, amestecând continuu, timp de 1-2 minute.

Pentru că nu ne place mâncarea picanta, am înlocuit fulgii de chili cu piper proaspăt măcinat, adăugat la final. Soțul le-a stropit cu puțin sos.

Pentru două porții ceva mai mari am folosit:

300 gr spaghete fara gluten

60 ml ulei (eu am folosit de măsline)

3 căței de usturoi tocati mărunt,

Piper proaspăt macinat,

Sare, pătrunjel 


4 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Arată foarte bine. Cred că au fost și gustoase!

din casuta noastra spunea...

Andreea, chiar sunt gustoase. Aceste paste sunt putin mai dure, nu sunt asa cremoase ca celelalte, insa gustul (acum, dupa ce ne-am obisnuit cu el) este chiar placut.

Mihaela Toilă spunea...

Eu sunt fan paste, aș mânca non stop...cand vreau ceva dulce fac paste cu miere, nuci si scortisoara.
De curand am descoperit cuș-cuș....care este foarte delicios.
Vi frumoasa!

din casuta noastra spunea...

Mihaela, bine ai venit pe blogul meu. Daca esti fan paste, sigur si acest tip de paste iti vor fi pe plac, pentru ca au un gust aparte.