sâmbătă, 11 martie 2023

DESPRE FEMEIE

 

 

SFATUL UNEI SOTII INTELEPTE

Mama Fericitului Augustin avea un sot aspru si iute din fire; dar ea traia cu el in liniste si armonie, astfel incat prietenele ei, care deseori se certau cu sotii lor, i-au cerut sfatul, intreband-o cum sa imblanzeasca firea lor indaratnica. “Dragele mele – a raspuns ea – voi inseva sunteti vinovate ca suportati jigniri mari din partea sotilor vostri: la fiecre cuvant de jignire voi raspundeti cu alta jignire si prin aceasta mai tare ii suparati. Dar eu, cand vad ca sotul meu e suparat, tac si numai in sufletul meu ma rog lui Dumnezeu sa vina din nou pacea in inima sa. Si supararea lui ii trece singura si eu intotdeauna sunt linistita. Urmati exemplul meu, dragele mele prietene, si la fel de linistite veti fi si voi.

(Preot Gheorghe Orlov – nevointele si virtutile femeilor in povestiri vii)

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Tăcerea e de aur, sa o avem și noi in momentele de tensiune in familie!
Mulțumesc pt acest cuvânt și pt amintirea mamei Sf Augustin, o mama care nu a încetat să se roage pt fiul cu lacrimi...

Andreea Napirlica spunea...

Sfânta Maică Monica, roagă-te pt noi!

Daniela spunea...

Dumnezeu să ne ajute să fim o binecuvântare și nu o încercare pentru celălalt!