vineri, 3 martie 2023

FILM

 

DRAGOSTE PRINTRE CARTI





 Este un serial coreean de doar 16 episoade, foarte frumos, pe care il recomand pentru delectare si relaxare. Asa cum spune si numele este vorba de dragoste, insa nu doar o poveste in care el si ea s-au intalnit si s-au indragostit.

Este vorba de doi tineri Dan-i si Eun-ho, pe care un accident i-a adus impreuna atunci cand erau doar copii. Prietenia lor a durat peste ani, fiind genul acela de prietenie curata si sincera cand faci totul pentru celalalt.

Fiecare a mers pe drumul lui, insa, la un moment dat viata i-a adus unul langa celalalt, iar frumoasa prietenie s-a transformat in dragoste.

Este si o poveste de dragoste si de jertfa a tanarului fata de profesorul care i-a calauzit pasii spre ceea ce devenise: scriitor si redactor-sef la o editura.

Este vorba de dragoste fata de carti, de munca ce se depune pana cand o carte ajunge in mana cititorului.

Este vorba de multa prietenie.

Iar citatele de la sfarsitul fiecarui episod sunt minunate.

 “Tot ce am de facut e sa o sprijin cand cade. Se va ridica singura si va continua”

‘Un umar de sprijin te alina mai mult decat indemnul de a nu plange.”

“O promisiune respectata este ca o stea menita sa lumineze intunericul”

4 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Și eu am urmărit în februarie câteva seriale coreene!
Dilema tramvaiului doar ce l-am terminat luni.

Andreea Napirlica spunea...

Îmi plac filmele coreene foarte mult deoarece nu sunt scene sexuale și chiar și în film se poate observa cultura, respectul și educația poporului sud coreean!
Muzica la fel îmi place...

Daniela spunea...

Citatele sunt foarte frumoase.

din casuta noastra spunea...

Andreea, aceleasi lucruri le apreciez si eu la filmele coreene. Sunt filme ce pot fi vizionate alaturi de intreaga familie.