joi, 2 martie 2023

CARTI, CARTI

 

JURNALUL MEU LITERAR-PRIMAVARA

 


Tot cautand printre cartile din biblioteca ce sa citesc pentru Clubul de carte din luna martie, am dat peste “Junalul meu literar” o carte-caiet cumparata de la Iasi. Jurnalul este foarte frumos si recomanda diverse carti care sa fie citite in fiecare anotimp. Sunt si provocari in carte, precum si fise pentru cartile citite.




Astfel, pentru primavara:

Recomandarile sunt.

 


Provocarile sunt:

 


Si asa arata o fisa a cartii citite.

 


Imi plac provocarile primaverii si voi incerca sa raspund la ele. La finalul anotimpului voi vedea ce am reusit sa fac.

Din pacate pozele nu sunt foarte reusite.

3 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

O idee interesanta acest jurnal literar. Cred că e fain sa notezi idei, gânduri și sentimente post lectura!
Spor la citit și la scris in jurnal, doamna Ioana!

Daniela spunea...

Ce faci, Ioana, ne dai teme? :))) Din fericire, văd că am citit 14 cărți din lista cărților recomandate pentru primăvară.
Lăsând gluma la o parte, e chiar interesant acest jurnal literar.
Să ai o lectură plăcută și spor la întocmit fișe! :)

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Andreea! Ideea ca ma incanta pe mine la acest jurnal, este rasfoirea lui peste cativa ani.
Daniela, si ce teme frumoase.
Va multumesc doamnelor si va doresc si voua spor la citit, eventual chiar la una din provocarile jurnalului.😊