marți, 5 decembrie 2023

MICII COFETARI

 “DELICII DE POST”

 Daca saptamana trecuta va povesteam despre ajutorul pe care copiii de la Centrul parohial l-au dat doamnelor din Comitet cu ocazia parastasului parintelui Arsenie Boca, azi va povestesc despre expozitia “Delicii de post”.

          Doua zile copiii, organizati in echipe, au copt cele mai diverse prajituri de post. Desi, initial am stabilit anumite prajituri, au fost atat de priceputi, incat am adaugat si altele la lista initiala.









          Duminica dimineata toata lumea era cu emotii, pentru ca afara era nor si, la un moment dat incepuse sa picure. Numai ca Dumnezeu a asezat lucrurile tare frumos. Spre finalul Sfintei Liturghii ploaia s-a oprit, iar temperatura a mai crescut putin in termometre, astfel ca timpul a fost de partea copiilor.

          Cand am inceput sa asezam prajiturile, am ajuns la concluzia ca nu au loc toate pe masa. Cu toate acestea, am reusit sa le punem, ramanand doar o tava de turta dulce pe care copiii au daruit-o unei familii nevoiase..

          Tot ceea ce copiii au copt cu mare dragoste, participantii la Sfanta Liturghie au degustat cu multa placere si i-au felicitat, fiecare contribuind si cu cate o mica donatie.

La final, copiii s-au bucurat de darurile primite de la Moș Nicolae - pizza, fructe și dulciuri.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Asa da, doamna noastră Ioana! Felicitări!

copilarim spunea...

Cat de frumos!!! Balsam pentru suflet!

din casuta noastra spunea...

Vă mulțumesc frumos!🤗

din casuta noastra spunea...

Și nu am primit pozele făcute de tăticul unei fetițe, pentru a vedea cât de bine arătau prăjiturile. Mulțumesc frumos Rux!🤗