vineri, 15 decembrie 2023

AM CITIT.....

 “JANE SI CASA FERMECATA DIN LANTERN HILL” de Lucy Maud Montgomery

 

            Am ratat "Clubul de carte" pe luna noiembrie, pentru ca nu am reuist sa pun postarea la timp. Ei bine, pentru Clubul de carte al lunii decembrie am citit cartea "Jane si casa fermecata din Lantern Hill" de Lucy Maud Montogomery. 

Jane este o adolescenta rautacioasa, irascibila, vesnic nemultumita, crescuta mai mult de bunica ei egoista si tiranica, pentru care imaginea in fata lumii este cea mai importanta. Parintii fetitei sunt separati de mult timp, insa, la un moment dat, tatal isi doreste sa petreaca un timp cu fiica lui pe insula Prince Edward, acolo unde el locuieste.

          Cei doi, tata si fiica, sunt in cautarea unei case si gasesc in final o casuta la Lantern Hill, nelocuita de foarte mult timp. Jane a fost foarte incantata inca de cand a vazut-o si, cu multa bucurie, a transformat-o intr-un adevarat camin. Astfel, din tanara rautacioasa si nemultumita, Jane s-a transformat intr-o tanara vesela, harnica si puternica, in final reusind chiar sa ii aduca pe parintii ei impreuna.

          Mi-a placut foarte mult cartea si lectia pe care eu am invatat-o a fost aceea ca daca vrei ceva cu adevarat, pana la urma se implineste.

          Recomand aceasta carte, foarte potrivita pentru zilele reci de iarna.

Niciun comentariu: