joi, 7 decembrie 2023

FINAL DE NOIEMBRIE

BUCURIILE LUNII NOIEMBRIE


 S-a mai incheiat o luna a anului – luna noiembrie, ultima luna de toamna, o luna plina de multe bucurii:

-am aniversat 33 de ani de casatorie;

-impreuna cu copiii de la Centrul Educational am prezentat sceneta “Bunul Samarinean”;

-i-am serbat pe baietii nostri Mihai (fiu si ginere);

-am participat la hramul Sfantului Mihail la mica bisericuta din comuna Pantesti;

-am inceput cursul “Schimbarea ca sansa”;

-a fost ziua de nastere a Denisei-prietena fiului nostru si am serbat-o impreuna cu rudele ei;

-am participat la hramul Intrarea Maicii Domnului in biserica;

-impreuna cu copiii de la Centrul Educational am participat la parastasul parintelui Arsenie Boca organizat la biserica Sf Gheorghe Nou

-a venit pe lume micul Alexandru, nepotelul nostru;

-am mers un week-end la manastirea Dintr-un lemn;

-le-am aniversat pe fetele noastre Andreea: fiica noastra si prietena fiului nostru;

- am participat la hramul Sfantului Andrei.

6 comentarii:

CARMEN spunea...

Domane ce de aniversari! Ce familie frumoasa! Iaona draga, sa aveti parte de sanatate si bucurii, multi ani înainte! La multi ani sarbatoritilor! Voua doi, La multi ani cu ocazia nuntii de porfir! Numai bine si noroc în tot ce va propuneti! 😘💞🤗

din casuta noastra spunea...

Daa Carmen, luna noiembrie, ca si luna aprilie sunt lunile cu cele mai multe aniversari.
Multumesc frumos pentru urari.
Multe bucurii si realizari iti doresc si tie!😘😘

Andreea Napirlica spunea...

Ce amintiri frumoase aveți cu luna noiembrie, dar cea mai cea dintre toate este nașterea lui Alexandru😘
Mult bine și în decembrie, doamna Ioana!
Multă sănătate și fericire la sfârșit de an!

din casuta noastra spunea...

Asa este Andreea, venirea lui Alexandru pe lume a fost cea mai mare bucurie.
Multumesc frumos Andreea! Si tie iti doresc o luna decembrie plina de bucurii.😍😘

copilarim spunea...

Si cand tragi linie, dupa inca o luna - ce minunat atarna momentele legate de familie, nu?
Iti doresc ca si luna aceasta sa fie plina de bucurie si iubire.
Pupici!

din casuta noastra spunea...

Ruxi, și ție îți doresc o luna decembrie plina de bucurii.❤️❤️