duminică, 31 decembrie 2023

FINAL DE DECEMBRIE, FINAL DE AN

 ULTIMA ZI DIN ANUL 2023

In postarea de azi, sunt multe de spus. Dupa o luna decembrie in care nu prea am reusit sa ma apropii de calculator, acum, in ultima zi, incerc sa fac un mic rezumat si ii multumesc Bunului Dumnezeu pentru bucuriile lunii decembrie:

-operatia de bypass coronarian a mamei a reusit si, dupa zece zile de spitalizare este acasa la surioara mea, se simte bine si se recupereaza bine;

-impreuna cu copiii de la Centrul Educational am organizat expozitia “dulciuri de post”;







-am participat la hramul Sfantului Nicolae;

-am participat la hramul Sfintei Filofteia;

-am petrecut impreuna cu fiica mea si nepoteii un week-end intreg, atunci cand ginerele a mers la parinti sa taie porcul;


-am “gatit” impreuna cu Matei;






-am participat la hramul Sfantului Spiridon;

-am facut sfestanie si ne-am spovedit si impartasit;

-am organizat Santa Secret impreuna cu copiii de la Centrul Educational;

-ne-am bucurat de vizita fiicei, a ginerelui si a nepoteilor incepand cu 22 decembrie pana pe 26 decembrie;

-copiii de la Centrul Educational s-au spovedit si impartasit in ajunul Craciunului;

-pe 25 decembrie s-au alaturat la masa de Craciun si fiul nostru cu prietena lui;

-de Sfantul Stefan am fost la surioara mea si, impreuna cu familia ei am serbat ziua mamei;

-in ziua de Craciun copiii de la Centrul Educational au prezentat sceneta “ Nasterea Mantuitorului”


-in fiecare zi imi beau cafeluta la telefon cu fiul meu Mihai;

-de revelion de bucuram de un mic sejur la Baile Herculane

-am urmat un nou curs: “Schimbarea ca sansa”.

Citind pe blog bucuriile fiecarei luni, am realizat ce multe lucruri frumoase s-au intamplat anul acesta, cat de darnic a fost cu noi Dumnezeu. Abia astept sa ajung acasa si sa deschid borcanul cu realizari.

 

 In timp ce citeam bucuriile fiecarei luni mi-a venit ideea pentru cuvantul anului 2024 si anume RECUNOSTINTA.

8 comentarii:

Oana spunea...

La multi ani, un an cu sanatate, fericire si cei dragi aproape! Si pentru mine cuvantul lui 2024 este "recunostinta", vreau sa imi rup 20 secunde zilnic sa SCRIU pentru ce sunt recunoscatoare in acea zi! Te pup si multumim pentru postarile tale superbe! le asteptam cu drag si pe cele din 2024!! Multa inspiratie!!

Suzana spunea...

Frumos bilantul. Ideea unui borcanas cu aceasta destinatie este faina.
La Multi Ani cu multa sanatate, draga Ioana, tie si dragilor tai!
Un nou mai bun si cu multe impliniri!
❤️😘

din casuta noastra spunea...

Oana, ma bucur tare mult că îți plac postările mele. La fel îmi doresc, să reușesc să scriu in fiecare zi pentru ce sunt recunoscătoare.
Și eu abia aștept să ne mai povestești de frumoasa ta familie, dar și de realizările tale cu copiii de la școala.
Te îmbrățișez cu drag și îți doresc un an plin de bucurii!❤️❤️

din casuta noastra spunea...

Suzana, La mulți ani îți doresc și eu, cu multe bucurii și realizări. ❤️❤️

Andreea Napirlica spunea...

Bunul Dumnezeu sa va dăruiască încă și încă cel puțin atâtea bucurii și în noul an care sta sa vină!
Prosperitate, sănătate și multe clipe de neuitat alături de cei dragi!
La mulți ani!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea. Și ție și frumoasei tale familii va doresc la fel.
Te îmbrățișez cu mare drag!🤗🤗
La mulți ani!

Tandreţe spunea...

A fost an cu multe realizări, cu bucurii duhovnicești, călatorii, un nepoțel...Iți doresc multă sănătate și timp să faci cât mai multe din ceea ce ți-ai propus!
Un an nou cu bucurii, pace și oameni minunați care să vă fie aproape de suflet!
La multi ani!

din casuta noastra spunea...

Da, a fost un an plin de bucurii. Din acest motiv am spus că anul acesta îmi doresc să fie un an al recunoștinței.
Mulțumesc frumos Lili. Și ție îți doresc din tot sufletul la fel.❤️❤️🤗🤗
La multi ani!