marți, 6 iunie 2023

DE RUSALII

 

MINIVACANTA DE RUSALII

In minivacanta de Rusalii am revenit la “Casa cu tei” si a fost cea mai buna alegere. Inca din iarna, copiii cei mari, ne-au rugat sa mergem impreuna cateva zile, dar sa cautam o locatie care primeste Vouchere de Vacanta si nu este foarte departe de Bucuresti. Sotul meu (pentru ca el este “responsabil” cu destinatiile de vacanta) a tot cautat ceva pentru aceasta minivacanta. Insa locatiile care indeplineau cele doua cerinte, ori erau deja ocupate, ori exagerat de scumpe. In final, cand deja ne luasem adio ca putem merge impreuna, a incercat la “Casa cu tei”. Aici oferta a fost foarte buna, asa ca am sunat. Nu mai erau disponibile decat doua camere la mansarda. Ce facem? Le luam sau nu le luam? Eu sufar de claustrofobie si, prin urmare, am o problema cu camerele mici. In final am zis ca le luam si mai vedem. Am sunat sa rezervam cele doua camere de la mansarda, cu rugamintea ca, in situatia in care renunta cineva la o camera dubla sa tina cont ca o dorim noi.

Cu cateva zile inainte, sotul a sunat sa confirme inca o data ca venim (desi achitasem factura de avans) si atunci a primit vestea ca avem o camera la mansarda si una la parter. Doamne, Slava Tie!

Ajunsi acolo, am lasat camera de la parter Andutei si lui Mihai, pentru ca sunt cu cel mic si este greu de urcat cu el, iar eu si Radu am mers sa vedem camera de la mansarda. O camera potrivita pentru un om normal, insa pentru mine nu prea. Insa am zis ca ma voi descurca.

Am ajuns destul de tarziu, asa ca ne-am asezat la masa, mai ales ca Matei trebuia sa manance si sa mearga la somnic. Pana au adus mancarica, eu si Matei am plecat la locul de joaca. In momentul in care m-am intors la masa, mi-au dat vestea ca cineva a renuntat si nu mai vine (credeam ca totul este o gluma), asa ca este libera o camera la mezanin si, pentru ca suntem clienti fideli, au tinut cont de faptul ca am vrut initial doua camere duble. Asta a fost lucrarea lui Dumnezeu! Doamna ne-a rugat ca, dupa ce eliberam camera de la mansarda sa ducem cheia, insa sotul i-a dat-o imediat, spunand ca nu le dusesem.

Aceasta este povestea cazarii la o pensiune ce trateaza oaspetii ca pe proprii musafiri. In rest, ca sa nu fac o postare lunga ca intr-o zi de post, va spun ca pachetul de Rusalii pregatit de pensiune a fost minunat. Relaxare, liniste, mancare delicioasa (Matei a mancat cu noi din farfurie, iar atunci cand produsul continea ou, ii pregatea altceva), oamenii care ne-au servit au fost minunati. Si vreau sa va spun ca tot timpul terasa restaurantului este plina. Unii vin, altii pleaca. Locul de joaca pentru copii este amplasat de asa natura, incat parintii sa ii poata supraveghea de la mese. Totul este gandit pentru o relaxare totala. Ne-am simtit atat de bine, incat nu am plecat de la pensiune decat intr-o singura zi la Vulcanii Noroiosi, unde ne-a batut vantul, mai-mai sa ne ia pe sus.




Bineinteles ca, “ceasul desteptator” Matei ne trezea la ora 6, cand il aducea Adi la noi si ne desparteam de el, seara la 20, cand dormea doar cu mami.

Programul nostru a fost diferit. Mami si tati de Matei relaxare totala, iar noi, bunicii am stat cu Matei. Il preluam dimineata la ora 6 si la ora 20 pleca cu mami la somnic. Desi luam masa impreuna, Matei manca cu bunica.

Duminica si luni am mers la biserica la slujba, iar duminica dupa-amiaza ne-am plimbat putin prin statiune. Nu foarte mult, pentru ca era cald si foarte aglomerat, fiind zilele Buzaului.

Acum constat ca nici poze foarte multe nu am facut.

Daca va doriti sa petreceti o zi frumoasa, un week-end sau chiar un concediu, va recomand “Casa cu Tei”. Nu fac reclama acestei locatii, insa apreciez foarte mult atunci cand noi turistii suntem tratati cu respect si simpatie. Pe de alta parte, consider ca acesta este modul meu de a multumi. Chiar daca platim, a spune un “multumesc”, le umple inima de bucurie.

Din pacate sunt si clienti sau turisti care nu apreciaza deloc eforturile si munca acestor oameni (pentru ca nimic nu vine de-a gata, ci cu munca foarte multa), unii (s-a intamplat intr-o seara) plecand fara sa achite consumatia. Fara cuvinte!

2 comentarii:

CARMEN spunea...

ma bucur ca ati avut asa o mini-vacanta placuta si ca toate lucrurile s-au aranjat!
Am fost si noi la Vulcanii Noroiosi si la Tabara de sculptura de la Magura. Minunate locuri!
Multumesc pentru frumasa postare, m-am relaxat si eu citindu-te!

din casuta noastra spunea...

Avem o tara tare frumoasa, pacat ca nu este pusa in valoare. Ma bucur tare mult ca ti-a placut postarea si ca te-ai relaxat.😘😘