luni, 19 iunie 2023

A TRECUT

 

"AM FACUT-O SI PE ASTA"

Aceasta a fost expresia sotului meu la iesirea din operatie: “Am facut-o si pe asta!”😊). Dupa o amanare de aproape 6 ani, timp in care afectiunea la genunchi s-a agravat de la o simpla fisura la ruptura de menisc, saptamana trecuta s-a operat. Ii este foarte recunoscator domnului doctor Ion Codorean si intregii sale echipe. Cand esti prima data la o interventie chirurgicala, chiar daca non-invaziva, teama este foarte mare, insa toti l-au ajutat sa treaca foarte usor peste acest moment mai putin placut.

Bineinteles ca si noi, familia, am fost alaturi de el. Au fost doua zile in care mesajele “zburau” spre si dinspre el😊

Acum urmeaza partea de recuperare, dar cel mai greu este lupta cu rabdarea, cu imobilizarea partiala. Maine merge la pansat si vom avea vesti despre evolutia vindecarii. Slava lui Dumnezeu pentru toate!

          Sper ca saptamana aceasta sa reusesc sa pun si postarile restante.

 

 

 

7 comentarii:

Corina spunea...

Sanatate multa sotului! Ma bucur ca „a facut-o si pe asta” pentru ca e spre binele lui! Imbratisari virtuale si rugacine pentru rabdare si recuperare grabnica!

Suzana spunea...

Sanatate multa! Sa fie bine!
Doamne ajuta! ❤️

Andreea Napirlica spunea...

Refacere ușoară soțului și multe plimbări pe urmă alaturi de cei dragi!

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos Corina! Si eu te imbratisez cu mare drag.

din casuta noastra spunea...

Multumesc Suzana! Doamne ajuta!
Multumesc Andreea! Doamne ajuta sa reusim sa plecam iar.

Daniela spunea...

Sănătate multă dlui Radule! Sper să se refacă repede și ușor! Toate cele bune din partea mea!

din casuta noastra spunea...

Multumim frumos Daniela! Multumim Bunului Dumnezeu si Maicii Sale pentru toate. A fost marti la pansat si lucrurile evolueaza foarte bine. Deja are voie sa mearga putin pe afara, dar cu carje, drept pentru care ieri facea planuri de plecare in iulie 😂😂