vineri, 2 iunie 2023

BUCURII DE MAI

 BUCURIILE LUNII MAI

S-a mai incheiat o luna a anului – luna mai, ultima luna de primavara a acestui an. In luna mai ne-am bucurat pentru ca:

-        Am reusit sa achizitionam un congelator nou. Ne-am luat “la revedere” de la batranul congelator, achizitionat in anul in care ne-am casatorit.

-        Am petrecut o zi de sambata la “Casa cu Tei” Buzau, impreuna cu Matei si familia lui;

-        Socrul si-a revenit din criza cardiaca avuta la sfarsit de aprilie;

-        Ne-am bucurat de prezenta lui Matei timp de o saptamana;

-        Am petrecut o zi de duminica impreuna cu Matei, doar noi, bunicii, pentru ca parintii au fost plecati.

-        Am reusit sa inlocuiesc o lucrare dentara foarte veche;

-        Mi-am cumparat cateva fustite;

-        Cu cateva zile inainte de a se termina luna, am reusit sa schimbam masina;

-        Sotul s-a hotarat, in sfarsit, sa faca operatia de ruptura de menisc.

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

8 comentarii:

Suzana spunea...

Ce simplu ai prezentat lucruri atat de complicate!

Sanatate multa si numai bine la voi!😘❤️

din casuta noastra spunea...

La fiecare problema incerc sa vad partea buna a lucrurilor. In acest fel, nu intru în panica și reușesc să găsesc soluții.
Mulțumim frumos. Și ție îți doresc la fel Suzana.🤗🤗

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos. Și ție îți doresc la fel Luiza.🤗🤗

Daniela spunea...

Domnul să vă înmulțească bucuriile, Ioana! Și să vă dăruiască multă sănătate tuturor! Ce-mi place că Matei e din ce în ce mai prezent pe lista bucuriilor. Mângâierea sufletelor voastre. Mare binecuvântare pentru voi toți!

Corina spunea...

Sanatate multa soțului si socrului, bucurii nenumarate alaturi de Matei si plimbari lungi si frumoase cu noua mașina! Iar congelatorul... sa va bucurati de el cat mai mult timp!

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Daniela. Și vouă vă doresc să aveți multe, multe bucurii. Da, Matei este din ce in ce mai prezent și într-adevăr este o mare binecuvântare.

din casuta noastra spunea...

❤️

din casuta noastra spunea...

Mulțumim frumos Corina. ❤️