luni, 7 noiembrie 2022

PROVOCARE-ULTIMA SAPTAMANA

 

CAMINUL TAU, UN COLT DE RAI – ULTIMA SAPTAMANA – A CINCEA

 

Ultima saptamana a fost dedicata rasfatului.

Andreea si Matei au fost in vizita la surioara mea la Brasov, iar duminica s-au intors la ei acasa. Gata cu santierul, centrala a fost montata, iar casa curatata lacrima.

Sotul a fost foarte simpatic cand m-a intrebat ce tema avem in aceasta saptamana. Cand i-am raspuns ca tema este rasfatul, a fost foarte prompt: superrr, de la serviciu, ma voi relaxa din plin citind si savurand cate o cafeluta si un pahar de vin.

In primele zile ale saptamanii am vizionat impreuna filme cu tema de craciun, (eu tricotand in acelasi timp) si am citit mai mult. Tot in prima parte eu am facut o scurta vizita la coafor si cam acesta a fost rasfatul, pentru ca in cea de-a doua parte a trebuit sa pregatim tot ceea ce trebuia pentru pomenirea mortilor.

Ca o concluzie la aceasta provocare, vreau sa spun ca ne-a prins foarte bine la amandoi. Am devenit putin mai grijulii cu noi, pastrand acel timp de rugaciune de o jumatate de ora. Am devenit mai organizati. Dimineata, la micul dejun de la serviciu, stabilim ce avem de facut dupa-amiaza, astfel incat sa avem si ceva timp liber. Pana acum nu luam in considerare timpul liber. Toate acestea au dus la faptul ca am avut spor mai mult, fiind mai odihniti.

Multumesc Irina pentru aceasta provocare.

2 comentarii:

Daniela spunea...

Ce frumos, Ioana! Vine atâta tihnă dinspre voi... Domnul să vă țină în bucurie!
Te îmbrățișez cu drag și dor!

din casuta noastra spunea...

Si pe voi Daniela. si eu te imbratisez.🥰