luni, 14 noiembrie 2022

BLOG DE NOIEMBRIE

 

BLOG DE NOIEMBRIE – ZIUA 6

In week-end nu am reusit sa scriu, de fapt nu prea am reusit sa fac nimic, pentru ca a sosit in vizita….Matei cu parintii. Desi initial au spus ca vin la noi vineri seara si pleaca sambata dimineata la Magurele, Anduta si Matei au ramas la noi, pentru ca mamica lui Mihai este racita. Si, pentru ca Anduta sa se relaxeze cat mai mult, eu si sotul ne-am ocupat de Matei. Doamne, cata bucurie. Am anulat intregul program.

Azi la serviciu a fost o zi linistita. De la serviciu am venit direct acasa, pentru ca trebuie sa recuperam ceea ce nu am facut in week-end 😊. De maine incepe postul, asa ca sotul a plecat la tara sa aduca legume si conserve, iar eu am ramas acasa si am pus la spalat. Intre timp am facut o fasolica iahnie si o ciorbita de loboda. Dupa ce am terminat mancarea, am mai lucrat putin la jacheta la Matei.

Sunt recunoscatoare pentru week-endul minunat petrecut, pentru ziua linistita de azi, pentru ca am avut spor la treaba.

Azi a venit toamna “gri”, cu frig, umezeala si un vant destul de rece. Dar, este vremea ei. Chiar s-a lasat cam mult asteptata. Speram sa vina si cu ploi mai multe.

Gandurile mele s-au indreptat azi catre Matei, caci deja imi este dor de el. Dragul bunicii merge de-a busilea, incepe sa se ridice in picioruse. Abia astept zilele cand ii voi citi, cand ne vom uita impreuna la desene animate. Acest copilas ne-a intinerit cu cel putin zece ani. Si eu si sotul am uitat de dureri, am uitat de diferite slabiciuni.

Este destul de tarziu, asa ca merg la rugaciune, putin citit si la somnic. Noapte buna.

Va doresc un post binecuvantat.

2 comentarii:

Andreea spunea...

Mă bucur să citesc câtă fericire va aduce nepoțelul! Multa sănătate Andutei!!
Și eu am făcut astăzi o ciorbă de fasole cu rântaș, un orez cu ceapă și morcov și am copt două pâini.
La noi a fost chiar călduț astăzi, mi-am făcut curaj și am spălat covorul din bucătărie. Vedem când se și usucă.😄
Și eu va doresc un post cu folos! Va îmbrățișez!

din casuta noastra spunea...

Si eu te imbratisez cu mare drag Andreea.