luni, 28 noiembrie 2022

BLOG DE NOIEMBRIE

 BLOG DE NOIEMBRIE – ZIUA 20

Week-endul a trecut si a fost ca un maraton sau ca in poezia lui Toparceanu “a trecut acceleratul”. Numai ca, acest week-end a adus in sufletele noastre multa, multa bucurie.

Pe langa faptul ca am reusit sa facem tot ceea ce ne-am propus, am fost iar impreuna cu copiii. Sambata dupa-amiaza, noi fetele (eu si Adi), acompaniate de Matei am reusit sa coacem briosele pentru comanda. Totul s-a facut cu distractie si bucurie. Cat noi am copt, Matei a reusit sa scoata tot din sertarele la care ajunge. Cand treaba era in toi, a venit si bunicul intr-o scurta vizita prin bucatarie😃

Seara ne-am strans cu totii la o saramura de peste si un peste prajit cu mamaliguta si mujdei de usturoi. 

Duminica, alta zi, alte bucurii. Stiam ca la biserica Sfantul Ilie se sfinteste o icoana a Sfantului Stelian si am mers acolo la Sfanta Liturghie. Mai multe despre aceasta icoana, intr-o noua postare.

 Cu surprindere am vazut ca pe masa pentru prinoase se aflau, pe langa alte bunatati si…..briosele. Doamna care le-a comandat voia sa ii multumeasca lui Dumnezeu pentru toate si parintele ii spusese sa aduca un pomelnic (pe care l-a pomenit de mai multe ori la Sfanta Liturghie) si sa daruiasca si ceva. Dansa a ales sa daruiasca o briosa si un acatist “Slava lui Dumnezeu pentru toate”. Mi-a placut tare mult ideea dansei si am retinut-o.

Pranzul l-am servit impreuna la restaurant. Ni s-au alaturat si Mihai cu Denisa.


Dupa ce i-am pregatit pe copii si au plecat spre casutele lor eu si “domnule Radule” am incheiat seara cu un castron de floricele, un pahar de vin si un film bun: “Intoarcere la Christmas Creek” – un film cu actori frumosi, bucurie multa si zapada si mai multa.



Aaa, si am reusit sa pozam pe micul print cu jacheta.

 In Ploiesti zi autentica de toamna, inchisa, mohorata, umeda. Foarte buna pentru stat la gura sobei sau la caldurica si lucrat sau citit.

Gandurile sunt indreptate spre mica noastra calatorie la Iasi. Azi trebuie sa fac lista cu ceea ce avem de vizitat.

6 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Nu știu ce cuvinte potrivite să găsesc pt fiecare poza în parte!
Cred că numitorul comun e IUBIREA!
Va mulțumesc pt linistea din slovele și pozele puse cu atâta drag aici❤️🙏

din casuta noastra spunea...

Andreea, asta este ceea ce simtim IUBIRE. Te imbratisez cu mare drag🥰

Daniela spunea...

Ioana, Matei este atât de drăgălaș și îi vine atât de frumos jacheta! Să o poarte sănătos și ție să-ți dăruiască Domnul viață îndelungată, putere și răbdare (că dragoste știu că ai), să-i lucrezi și când va fi adult.

Daniela spunea...

Ai o familie absolut minunată! Mă bucur atât de mult de fiecare dată când ne împărtășești din viața voastră și când văd poze cu voi.
Domnul să vă țină în pace și bucurie!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta Daniela. Si voua sa va daruiasca Dumnezeu multa, multa bucurie.

Daniela spunea...

Așa să ne ajute Dumnezeu, Ioana! Tuturor.