miercuri, 9 noiembrie 2022

BLOG DE NOIEMBRIE

 

JURNAL DE NOIEMBRIE – ZIUA 1

 

Imi place tare mult ideea Irinei ca in luna noiembrie sa scriem in fiecare zi, asa ca ma voi alatura si eu.

Azi a fost o zi incarcata. Pentru ca zilele trecute sotului i s-au rupt ochelarii, de la serviciu am mers la un centru de reparatii recomandat de un coleg. Doamne, sa ii dea Dumnezeu sanatate si colegului si doamnei care a reusit sa ii repare. Fiind ochelari cu lentila progresiva peste tot ne spuneau ca este nevoie de ochelari noi. Numai ca, doamna a cautat vreo jumatate de ora o rama care sa se potriveasca cu lentilele. Cat timp sotul a stat la reparat ochelarii eu am tricotat in masina.

Ne-am propus foarte serios sa luam atitudine impotriva kilogramelor in plus, asa ca, urmatoarea oprire a fost la Sala Sporturilor pentru o plimbare de o jumatate de ora. As fi vrut mai mult, insa timpul ne cam preseaza.

Ajunsi acasa, dupa perioada de relaxare (un alt lucru la care ne impunem sa nu renuntam), am inceput sa pregatesc prajiturile pentru o coleguta, care face sambata pomenirea de un an de zile de cand socrela ei a trecut la Domnul. Dumnezeu sa o ierte. Azi am facut foile. Cat timp eu am prajiturit, al meu sot a pregatit masa de seara: cartofi prajiti cu usturoi si mamaliguta. Ce pofta mi-a fost. Un deliciu de zile mari.

Acum, in timp ce scriu, tricotez si ma uit la filmul de pe Diva "Speranta de Craciun" (bine ca sunt reclame, ca sa pot termina postarea 😂).

La final de seara putin citit si la somn.

3 comentarii:

Daniela spunea...

Doamne ajută, dragă Ioana!
Ce tricotezi frumos? Oare la păturica pentru Matei? Credeam că o faci croșetată.

din casuta noastra spunea...

Daniela, acum tot lui Matei ii tricotez. Ii fac o jacheta, la care lucrez acasa, iar in masina tricotez a doua paturica. Prima paturica a fost crosetata. Se bucura de ea din plin.

Daniela spunea...

De abia aștept să ne arăți aceste minunate lucrușoare. Binecuvântat este Matei cu o așa bunică pricepută și iubitoare și cu o așa familie minunată.