vineri, 4 noiembrie 2022

POVESTIRE

 

AJUTOR DE SUS

 Aici voi reda intocmai scrisoarea pe care am primit-o de la o crestina.

“Cu binecuvantarea Parintelui meu Dohovnic Bogdan Gheorghica, eu, Simona Mierla, marturisesc ajutorul Maicii Domnului”

In anul 2004 aveam foarte multe datorii. Eram dati in judecata pentru datorii mari. Intr-o zi de vineri, in drum spre serviciu am intrat in Biserica Cimitirului Eroilor din Bucuresti. Am ingenunchiat in fata Icoanei Imparatesti a Domnului Iisus Hristos, am inceput sa plang si am rugat-o pe Maicuta Daomnului sa ma ajute sa nu ramanem fara casa.

Am ajuns la serviciu si am inceput sa-i caut sotului un loc de munca in strainatate. Am dat multe telefoane, iar aproape la ultimul mi s-a raspuns sa revin pe seara cu un telefon.

La ora 17.00 mi s-a dat vestea buna ca il angajeaza si in doua zile trebuie sa se prezinte la munca. Imi cer iertare Bunului Dumnezeu si Maicii Domnului ca am stat atatia ani fara sa dau marturie in scris pentru ajutorul dat.

In doua luni de la data angajarii sotului meu ne-am platit datoria la intretinere si nu ne-au mai evacuat.

Slava lui Dujmnezeu si Maicii Domnului pentru tot.

Doamne, ajuta-ne!”

 

 

(sursa: Povestiri duhovnicesti-monah Pimen Vlad).

 

Niciun comentariu: