joi, 10 noiembrie 2022

BLOG DE NOIEMBRIE

 

JURNAL DE NOIEMBRIE – ZIUA 2

Ei bine, prima postare din acest jurnal de noiembrie nu a fost conform provocarilor Irinei. Si aceasta pentru ca, dimineata incerc sa postez cuvantul de folos. Deci voi adapta putin provocarea luand in considerare si pe aceea a Corinei, aceea a recunostintei.

Si, cel mai bine este sa incep cu recunostinta pentru ziua de azi. Deci, sunt recunoscatoare ca am terminat prajiturile pentru coleguta mea. Sunt deliciose, iar maine vor deveni si foarte aspectuoase. Daca nu uit, poate reusesc sa le fac si o poza. Sunt recunoscatoare pentru ca am reusit sa mai si lucrez putin.

Vremea este schimbatoare: dimineata destul de frig, insa dupa-amiaza este chiar placut. Numai ca este nevoie de ploaie. Chiar vorbeam cu al meu sot ca ar fi bine sa incepem sa facem rugaciunea de seceta a Sfantului Ilie. Vom vorbi si cu parintele duhovnic si poate vom fi mai multi care sa ne rugam.

Ce gand mi-a venit azi in minte? Ei bine, tot rasfoind blogurile in asteptarea noilor postari, mi-am dat seama ca aceste postari sunt pentru mine ca o intalnire cu vechi prietene. Asa mi-am adus aminte ca, prima data cand am citit blogul Irinei am aflat si de comunitatea “Pilde”, o comunitate de femei ortodoxe. Mi-a placut tare mult sa fac parte din aceasta comunitate, insa nu am reusit sa ma integrez, doamnele cunoscandu-se de foarte mult timp. Totusi, asa am cunoscut-o pe Ionela, o doamna mai tinerica si pot sa spun ca si azi suntem foarte bune prietene. De aici s-a desprins o alta comunitate de femei ortodoxe - “Sarea ortodoxiei”. Fiind de la inceput aici, am “crescut” impreuna, am imbatranit impreuna.

Asa am cunoscut-o si pe Corina, un suflet cald, un om deosebit, lucru care se  simte si din postarile ei.

Tot asa am cunoscut-o si pe Daniela, un om deosebit, o luptatoare. Si alaturi de ele multe, multe alte femei de la care am avut multe de invatat si de care imi este dor.

Am cazut in borcanul cu amintiri dragi, insa este cazul sa inchid si eu calculatorul.

Va doresc o seara frumoasa.

4 comentarii:

Daniela spunea...

Ce frumos povestești, Ioana! Tot de pe un blog am ajuns și eu pe Sarea Ortodoxiei, de pe blogul Tatianei. M-am bucurat mult că Domnul m-a adus între voi. Am învățat multe și am crescut mult duhovnicește alături de voi, fetele mele dragi.

Daniela spunea...

Ioana, doar ce v-ați pus în gând să vă rugați și a și trimis Dumnezeu ploaia. Slavă Domnului pentru toate!

din casuta noastra spunea...

Si eu la fel Daniela, am invatat multe. Si s-au legat multe prietenii frumoase si nu numai, chiar si legaturi mai puternice. In fiecare colt al tarii pot spune ca este un suflet de care m-am apropiat.

din casuta noastra spunea...

Daniela, suntem pacatosi. Cred ca Dumnezeu a ascultat rugaciunile preotilor, ale monahilor si monahiilor si ale celor cu credinta puternica. Insa, asa cum bine spui, dam Slava lui Dumnezeu!