marți, 27 august 2024

JURNAL

 Jurnal…..ocazional

Afara este o seara placuta de vara, vantul bate incetisor, au cazut si cativa stropi de ploaie. Este racoare si placut. Doamne, dupa o perioada atat de lunga de canicula, de temperaturi la care cred ca, efectiv ne-am copt, mi se pare un vis. In sfarsit suntem in vacanta si ne-am bucurat de o cina la aer curat.

Sunt recunoscatoare pentru foarte multe lucruri.

La inceputul lunii august mama a fost operata de hernie de disc, iar acum se simte foarte bine. Fiind operata cu ajutorul chirurgiei minim invazive, recuperarea este relativ usoara.

Cu ajutorul parintilor si al copiiilor am reusit sa igienizam si sa facem curatenie la “Casuta” (locul unde ne desfasuram activitatea cu copiii de la Centrul Educational al parohiei Sfantul Gheorghe Nou din Ploiesti). Am amenajat camerele atat pentru “Micii creatori”, cat si pentru “Tinerii ortodocsi”.







Cu toate ca activitatea principala a fost curatenia, impreuna cu micutii mestesugari am continuat sa lucram cu nodurile.


Cu tinerii ortodocsi, fiind la inceput de activitate, am stabilit impreuna proiectele viitoare. Pentru inceput, incercam sa redactam un “Buletin informativ lunar”. Lucram cu spor la primul numar, pe care, sper sa reusim sa il distribuim in biserica pe la mijlocul lunii septembrie. Tinerii isi doresc drumetii, isi doresc sa invete despre bani si finante, despre investitii si economisire, proaspetii liceeni vor sa ii sustina pe cei de clasa a opta sa treaca cu bine de examenul de evaluare care le bate la usa. Insa, stiind ce lucruri frumoase au invatat cand erau si ei mici creatori, isi doresc sa gateasca, sa organizeze ei zilele de nastere ale celor mici. Si multe, multe alte proiecte. Bineinteles ca, pentru aceste idei si proiecte vom cere si ajutorul enoriasilor, dornici sa impartaseasca din experienta lor.

Atat cei mari, cat si cei mici, ne-am unit fortele si manutele si am pregatit, alaturi de doamnele din Comitet, hramul Sfantului Fanurie.






Pentru ce mai sunt recunoscatoare? Pentru faptul ca, in sfarsit, sunt in concediu si prima parte o vom petrece la Eforie Sud, la “Arome 22”, o oaza de liniste si un décor ce indeamna la relaxare. In anul ce a trecut au avut loc numeroase schimbari. Despre acestea insa intr-o postare separata.




Bucataria este in vacanta.

Mesteresc – am multe proiecte incepute si neterminate, asa ca, pentru plaja am luat cu mine goblenul. Este inceput de mult timp si mi-as dori sa reusesc sa il termin cat mai curand.

Citesc. Mi-a placut foarte mult cum scrie Kate Morton, astfel ca am terminat de citit a doua carte – “Casa de pe lac”. Cateva cuvinte despre aceasta, intr-o postare viitoare. Pentru acest sejur la mare am pus in bagaj volumul 2 din cartea “Cuviosul Gherontie de la Tismana”.

Urmaresc: a fost o perioada foarte aglomerata, o perioada in care pe primul loc a fost recuperarea mamei, astfel ca nu am reusit sa urmarim nici un film.

Sper si ma rog: sa ma odihnesc si sa ma relaxez in aceasta perioada de concediu, pentru ca ma simt foarte obosita atat fizic, cat si psihic. Sper sa reusesc sa citesc si eu blogurile pe care le urmaresc cu drag.

8 comentarii:

Andreea Napirlica spunea...

Concediu plăcut!
Da, și noi am fost afectați de caniculă...
Abia astăzi a plouat puțin.

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Andreea.
Slava lui Dumnezeu că a trecut, că ne-a dat putere sa rezistam.

Tandreţe spunea...

Cât de minunat îți petreci timpului în comunitatea de la parohia ta!
Ce frumos că sunt mulți tineri care se implică in proiecte si că daruiesc
la rândul lor.
Mare bucurie!
Spor la cusut!
Concediu plăcut!

Tandreţe spunea...

Multă sănătate, mamei !

din casuta noastra spunea...

Lili, îmi plac copiii, iar prezenta lor îmi aduce bucurie. Insa alaturi de tineri, pe lângă bucurie este și multă provocare. Au multe idei frumoase și interesante. Sunt dornici de noutăți, de lucruri și activități inedite.
Toate acestea îmi umplu sufletul.
Mulțumim frumos. Mâine plecăm la Slănic Moldova.

din casuta noastra spunea...

Mulțumesc frumos Lili!❤️❤️

copilarim spunea...

Multa multa sanatate Mamei tale. Sa fie numai bine.
Stii ca de fiecare data citesc cu bucurie despre activitatile alaturi de copii si ma bucur sa descopar ce minuni au mai facut. Si ce bunatati. :)
Pupici

din casuta noastra spunea...

Constat cu bucurie că aceste activități îi bucură pe copii ( părinții mă întreabă dacă nu pot face aceste activități de mai multe ori pe săptămână), pe părinți, dar și pe voi, cei care veniți aici cu drag.
Cara bucurie în sufletul meu.
Mulțumesc Rux.❤️🤗