luni, 24 octombrie 2022

PROVOCARE - SAPTAMANA 3

 

CAMINUL TAU, UN COLT DE RAI- SAPTAMANA A TREIA

Iata ca am ajuns si la cea de-a treia saptamana a provocarii. O saptamana in care trebuia sa vorbim mai putin, sa ascultam mai mult, chiar sa ne rugam mai mult.

Saptamana a fost una cu mult spor, pentru ca vrand-nevrand, a trebuit sa terminam curatenia in casa, deoarece saptamana aceasta Matei si Andreea ne bucura iar cu prezenta lor. La ei casuta este intr-un mic santier, deoarece au venit muncitorii sa monteze centrala. De la serviciu, in fiecare zi direct la smotru pana seara tarziu. Sambata seara am cazut la datorie si eu si sotul meu, dar casa este bobocel. In tot acest timp, am ascultat muzica anilor 80-90, muzica tineretii noastre. Ne trebuia ceva care sa ne dea putere.😂😂

Pot sa spun ca am reusit sa pastram si jumatatea de ora de liniste, facandu-ne rugaciunile imediat ce am ajuns acasa de la serviciu.

Ca si activitati, la mine timpul se imparte in doua parti mari: acasa si serviciu. Acasa, in primele trei zile ale saptamanii reusesc sa tricotez sau sa crosetez si sa pregatesc activitatile pentru intalnirea cu copiii de la centru, vineri si sambata principala activitate este insa aceea de a gati pentru saptamana urmatoare, nu de alta dar toti sunt mancaciosi.

Mi-as dori insa, sa am timp pentru lucruri noi: pentru a invata diverse tehnici de lucru, pentru mai multe calatorii, pentru a merge la inot sau pentru plimbari cu bicicleta. Imi plac foarte tartele, dulci sau sarate si, de multe ori mi-am propus sa fac si eu cel putin o tarta pe saptamana, insa nu am reusit. Sunt atat de multe lucruri frumoase de facut, insa timpul nu ajunge.

 

3 comentarii:

Andreea spunea...

Îmi imaginez ce plăcere ați avut când ați văzut căsuța toată curată!! Ce dor îmi este și mie de o curățenie generală, făcută așa minuțios. Tot mereu, fac pe bucăți, și cu întreruperi.
Și mie îmi plac tartele, aluaturile, painea. Chiar in seara aceasta a cumpărat soțul de la Kaufland niste pateuri cu brânză și spanac, abia aștept să le gust mâine dimineață. Nu știu dacă știați că la Kaufland după ora 20:30 pâinea și produsele de patiserie sunt la 50%reducere. De curând am descoperit și noi și am cumpărat niște sortimente foarte gustoase.

Andreea spunea...

Poate ar fi mai corect să vă propuneți 2 tarte pe lună, așa cu siguranță veți reuși. Oricum sunt convinsa că faceți și altele pe lângă. Plus casa, plus serviciul, fiți blândă cu dumneavoastră.🤗😊
In privința pasiunilor, dacă vă alocați 30 de minute pe săptămână, într-o seară, când sunteți mai liniștită, pentru a studia o tehnica nouă de lucru veți fi mai aproape cu un pas de îndeplinirea acestei dorințe.

din casuta noastra spunea...

Cand am vazut toata casa curata, am avut o senzatie de pace si de liniste. Nici noi nu am facut o astfel de curatenie demult timp. Cand copiii erau mici, la fel ca tine procedam si noi: pe bucatele si cu intreruperi. Pana ajungeam sa terminam, in primele camere parca era la fel☹. Iar acum, de ceva timp, cand plecam in concediu sau in week-end, chemam o doamna care ne face. Numai ca acum am simtit nevoia sa facem noi, ca sa intram in toate sertarele si toate colturile.
De reducerea de la Kaufland chiar nu stiam. Multumesc frumos, chiar am sa merg si eu sa vad ce pot gasi.
Ai mare dreptate, trebuie sa o iau mai usor si sa ma organizez ceva mai bine. La suflet mi-au mers cuvintele tale.🥰🥰