luni, 3 octombrie 2022

CAMINUL TAU-COLT DE RAI

 

CAMINUL TAU-UN COLT DE RAI

sursa: PINTEREST

Pentru azi aveam in minte o alta postare, numai ca, citind blogul Irinei, am vazut provocarea lunii octombrie si imi doresc sa particip si eu. Aceasta provocare a venit la momentul oportun, cand imi prinde bine sa pun putin STOP la tot ceea TREBUIE sa fac si sa acord mai multa importanta la ceea ce imi place. Este o provocare de 5 saptamani.

IRINA, pe blogul ei, propune pentru prima saptamana:

 

SAPTAMANA 1

 SPUN STOP

 

In aceasta saptamana ne vom concentra asupra TIMPULUI - fiecare dintre noi primeste zilnic o portie de 24 de ore. Ce facem cu ele?De ce ni se pare ca nu avem suficient timp?Incotro alergm?

Saptamana aceasta vom spune STOP caruselului in care ne rotim.Vom incetini ritmul, vom lua lucrurile pe rand, vom trai fiecare clipa la intensitatea ei maxima.

Saptamana aceasta vom spune stop, ne vom deconecta si vom lua zilnic macar doua pauze de la agitatia din jur, si din noi.Saptamana aceasta spune stop zgomotelor din caminul tau si deconecteaza-l de la agitatie si negativitate.

 

Saptamana aceasta lucrez la incetinirea ritmului

opresc facebook-ul, instagramul, stirile si orice altceva care ma distrage sau ma incarca negativ

dimineata si seara imi ofer 15 minute in care sa stau linistita si sa devin constienta de mine, de gandurile si de nevoile mele

  Provocarea saptamanii

Cumpara o lumanare deosebita si aseaz-o in punctul central al casei tale. De cate ori o vezi, fa o rugaciune pentru pace, pentru liniste, si aminteste-ti sa incetinesti ritmul.

3 comentarii:

Andreea spunea...

Mă bucur că participați și anul acesta! Abia aștept să citesc cum au fost săptămânile dvs!🤗

Corina spunea...

Waw! Ma bucur ca participi! O luna minunata sa ai!

din casuta noastra spunea...

Andreea, si eu astept sa citesc despre cum au fost saptamanile tale. 😘
Corina, si tie iti doresc la fel. Abia astept sa citesc cum sunt si saptamanile tale.😘