marți, 2 mai 2023

FINAL DE APRILIE

 

BUCURIILE LUNII APRILIE

 S-a mai incheiat o luna a anului – luna aprilie, luna Invierii Domnului, o luna a bucuriei si a invierii noastre sufletesti. In luna aprilie ne-am bucurat pentru ca:

-        Am reusit sa participam la doua hramuri: Sfantul Calinic de la Cernica si Duminica Mironositelor. La hramul Sfantului Gheorghe nu am participat, insa am lasat parintelui duhovnic bilet de pomenire.

-        De Florii, impreuna cu copiii de la Centru Educational am sustinut un mic spectacol cu poezii despre mama si bunica.


-        Floriile le-am sarbatorit impreuna cu parintii mei, pentru ca ei au plecat de Paste la sorelina mea.

-        Prima zi de Paste am petrecut-o impreuna cu socrii, iar a doua zi impreuna cu copiii. Am incercat sa fim impreuna cu toti, copii si parinti, in prima de Paste sau Craciun. Numai ca am constatat faptul ca, copiii intotdeauna erau pe fuga, pentru ca trebuia sa ajunga si la parintii partenerilor. Asa ca am stabilit ca ei sa mearga linistiti la ceilalti in prima zi si sa ne intalnim noi a doua zi, ca sa ne bucuram din plin unii de altii.

-        Matei si mamica lui au venit la noi cateva zile;

-        In saptamana Luminata am fost in vacanta la Iasi;

- ne-am întâlnit cu Corina și soțul ei, doua persoane minunate;

- am sărbătorit ziua de naștere a fiicei noastre Andreea;

- am sărbătorit ziua de naștere a ginerelui nostru Mihai

-        Nasii i-au luat motul lui Matei;

-        Am fost la medic pentru a interpreta analizele si, in afara de faptul ca sunt putin obosita (si ficatul a dat semnale de alarma) totul este foarte bine.

-        Mama s-a hotarat sa se opereze de hernie de disc.

Slava lui Dumnezeu pentru toate!

5 comentarii:

Corina spunea...

Ce de bucurii! Minunată lună aprilie ati avut! O lună mai cel putin la fel de frumoasă!

din casuta noastra spunea...

Multumesc frumos!. La fel iti doresc si tie Corina😘😘.

Daniela spunea...

Ioana, mă bucur mult pentru realizările voastre. Slavă Domnului pentru toate!
Și Doamne ajută ca luna mai și cele ce vor veni, să fie pline de pace și bucurie!

din casuta noastra spunea...

Doamne ajuta! Daniela, și ție îți doresc la fel.

din casuta noastra spunea...

Luiza, dăm Slavă lui Dumnezeu pentru toate!