miercuri, 3 mai 2023

CUVANT DE FOLOS

 

MULTA GRIJA SI MULTA DRAGOSTE – ALTA CALE NU ESTE

Parintii trebuie sa indure multe in viata si in familie cu copiii. Noi ii certam pe copiii nostri, dar nu avem dreptate, caci nu i-am indrumat pe calea cea dreapta. O doctorita mi-a trimis o scrisoare, in care imi spune:”Eu si barbatul meu, care este si el doctor, avem un fiu care a distrus pana acum trei masini, si numai multumita lui Dumnezeu a ramas viu. Acum ne cre sa-i cumparam iarasi masina, dar nu mai avem posibilitatea materiala sa o facem. Cand ne intoarcem de la serviciu, si de la mine, si de la tatal lui, cere bani cu sila. Ce sa facem si cum sa rezolvam aceasta problema?”. Eu i-am raspuns la toate acestea zicandu-i ca nu pot invinui pe nimeni pentru ce s-a intamplat, caci totul este din vina lor. Au avut un singur fiu si i-au facut toate dupa voie inca de cand era mic. Cand era mic, dorintele lui erau mici; acum el a crescut, si dorintele lui au crescut. Tot ce le-a ramas acum de facut este sa daruiasca multa dragoste si atentie fiului lor, ca sa-si vina in fire si sa inteleaga ca parintii ii doresc tot binele. Vedeti ca prin gandurile si dorintele noastre putem indrepta viata noastra si a celor apropiati noua? De aceea eu va doresc sa fiti asa.

(Staretul Tadei de la Vitovnita – Cum iti sunt gandurile, asa iti este si viata)

4 comentarii:

Toma Tanțica spunea...

Doamne Iisuse Hristoase Miluiește-ne pe noi și familia noastră!

Daniela spunea...

Domnul să ne miluiască și să ne ajute să îi îndrumăm și noi pe copiii noștri astfel încât să aibă dragoste de Dumnezeu și să pășească pe Cale!

din casuta noastra spunea...

Amin!

din casuta noastra spunea...

Așa sa ne ajute Dumnezeu!